Verkering; Niemand is blij voor me >.<

Ik heb sinds 2 dagen met een jongen, en ik ben echt helemaal in de wolken!
Maar mijn vriendinnen/vrienden vinden het raar dat ik met hem heb. Dit vind ik echt heel vervelend, want als ik dan heel blij ben kijken ze me echt zo aan van; euh ja… ;l Net alsof ze het me niet gunnen ofzo.

Hebben jullie dit wel eens gehad? en wat deden jullie ermee?

Niet met een vriendje, maar ik heb weleens met andere dingen die ik helemaal geweldig vind dat ik het idee heb dat ze me echt voor gek verklaren.

Ik zou er met je vriendinnen over praten, en gewoon lekker doen wat jij wilt.

Hoezo vinden zij het raar dan?
Mogen ze hem niet of wat?
Je vriendinnen zouden juist blij moeten zijn, maar trek gewoon niks van hun aan, tis jouw vriendje, zij hoeven er niet mee te lopen (:

Als jij blij bent is het genoeg of niet:D?

ja ik denk dat je gewoon moet vragen waarom ze niet blij voor je zijn…
misschien vinden ze de jongen gewoon niet aarrdig maar gunnen het jou wel?
had ik ook eens met een vriendin, iedereen dacht dat die jongen een player was & ik had een bloedhekel aan 'm, maar nu is ie toch eig best wel aardig haha :grin:

give it a chance! good luck (A)

Ik heb dat ook meegemaakt ja, ze reageerden allemaal een beetje vaag. Maar ik zette me er gewoon overheen, want ze moeten niet blij voor me zijn wil ik met een relatie door gaan… snap je? Zolang jij het maar voelt toch :slightly_smiling_face:

Jullie hebben wel gelijk, dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik heb er net even met een vriendin over gepraat, ze zei dat ze het niet echt verwacht had en dat hij best wel fout is (soms blowen/drinken) en dat ze dat totaal niet achter mij zoekt. Ze zei ook; Maar als jij het leuk vind met hem dan sta ik achter je keuze ;]
Dat vond ik wel fijn om te horen!