Verkering met jongen die heel slim i

Dus als ik het goed begrijp kennen jullie elkaar amper. Maar neem jij gwn aan van vrienden dat hij raar is? Ik heb zovaak gehoord dat mensen raar zijn maar ga toch zelf kijken wat ik van diegene vind en 9/10x is het gewoon een super tof iemand.

Spreek met hem af, leer hem kennen. Dan kun je zelf oordelen of je hem leuk vind of niet.

Als hij je op school vraagt en je wil nee zeggen omdat je hem amper kent. Zeg dan bijv iets van ik wil nog niet met je, maar we kunnen elkaar wel beter leren kennen. Daarna zien we wel verder.

Hopelijk heb je hier iets aan

Xx

Je hebt nu dus nerd veranderd in slimme jongen: what the hell maakt het uit of iemand een nerd of slim is. Je vind hem leuk of niet. En wat de rest er van vind, is niet eens belangrijk.

hahahahahahaha preciess die!

Hier ben ik het wel wat mee eens. Toch vind ik dat de TS wel goed moet nadenken, want het andere advies klopt allemaal wel. Als jij hem leuk vind, negeer de verhalen en zeg gewoon ja. Waarom een leuke en lieve jongen laten lopen, omdat de rest dat niet kan zien? Als jij toch geen verkering wilt met hem, prima, maar wijs hem netjes af.

Als jij hem zo raar vind, waarom dan nog twijfels of je ja of nee moet zeggen? Jij baseert je mening over hem op andermans mening. Prima, maar ga er niet meteen vanuit dat die ook juist is. Als jij hem amper kent en je mening baseert op wat anderen zeggen, zijn jullie nog lang niet klaar voor verkering. Je hoort je vriend wel te kennen lijkt me.

Eigenlijk vind ik wat je nu doet best wel kut.
Ik heb ook wat met een jongen die niet zo gewild was. Maar heb hier geen spijt van. Jij verdiend hem niet, sorry hoor maar het is echt mega lullig om aan je eigen hachie te denken. Als je met hem neemt en ze lachen je uit, ja, pech dan je hebt hem toch? Maar niet met hem nemen als je het doet omdat je hem zielig vind. Daar kwets je hem alleen mee…

Ja nou zeg gewoon nee als ie je verkering vraagt aangezien je hem niet leuk vind. Zo moeilijk is t allemaal niet meid. Je moet alleen niet gemeen en hatelijk gaan doen dat heeft ie niet verdiend. Bovendien zou ik liever een superslimme vriend hebben dan een domme maar ja dit klinkt oppervlakkig dus vergeet dat laatste maar :stuck_out_tongue:

Doe gewoon wat je wilt, vindt je hem leuk zeg ja zo niet zeg nee. Fuck what others think lol

Haha oké, ik vind dat iedereen wel een beetje lullig doet naar de TS. Natuurlijk, idealiter zou niemand zich hier zorgen over maken, maar ik snap wel dat het in je hoofd speelt. Vooral aangezien je waarschijnlijk niet heel oud bent.

Je ziet wel wat in hem zeg je, alleen je kent hem nog niet zo goed. Misschien kun je hem gewoon een keer ergens mee heen vragen? Dan kunnen jullie elkaar leren kennen en kun je een goede keuze maken! Dan ken je hem zelf en hoef je niet meer af te gaan op verhalen van anderen. Als dan blijkt dat je hem toch niet op dié manier leuk vindt, kun je dat op een nette manier zeggen en mocht je hem wel echt leuk vinden: alleen maar mooi!

Ik snap dat het moeilijk is, maar probeer je echt niets aan te trekken van anderen en ga op je eigen gevoel af.