Verkering met jongen die heel slim i

Heey mensen weet niet waar ik deze moet posten dus maar een nieuwe graag een link van waar ik hem kan posten en veel reacties voor Hulp!

Er is een jongen en die is echt een ontzettend slim. Ik ontmoette hem omdat ik een toets moest inhalen. Het klikten en we praten even. Daarna Ging Ik Weg. Later heb ik aan mij vriendinnen gevraagd die bij hem in de klas zaten voor zijn nummer (wou hem vrienden met hem worden omdat hij geen vrienden had) nu vind hij mij leuk! En gaat hij mij maandag verkering vragen op school! Ik weet niet of ik ja of nee moet zeggen! En als ik met hem neem lacht iedereen me uit. En als ik nee zeg lacht iedereen hem uit. Wat moet ik nu doen?!

1. Knoop goed in je oren dat je je geen zak moet aantrekken van anderen omdat hij zogenaamd niet “populair” is. Populariteit is gewoon NIET belangrijk. Wees gewoon jezelf en trek je eigen plan.
  2. Zeg ja als je hem leuk vindt, zeg nee als je hem niet leuk vindt, maar doe dat met respect. Behandel hem zoals je zelf behandeld wilt worden na een afwijzing.
  3. Waarom nou weer de term “nerd”? Niet zo oppervlakkig en lullig doen.

Eh… over het algemeen bepaal je zoiets aan de hand van of je hem zelf leuk vindt, niet hoe anderen over hem denken.

Lekker boeiend wat anderen vinden (’:
De jongens die ik date vinden mijn vriendinnen ook niet leuk. En de jongens die zij daten zou ik nooit mee daten. Dus doe wat je zelf wilt.

precies dit.

ik vind het zielig voor hem. wie wilt nou een vriendin die eerst gaat twijfelen omdat hij een ‘‘nerd’’ is. hij is leuk of niet leuk, punt.

als je hem leuk vindt, dan maakt niks meer uit toch? En als je vrienden hem niet accepteren, dat is dan pech voor hen.

hoe oud zijn jullie?

neem alleen met hem als je hem leuk vind en niet alleen uit medelijden. en als je hem wel leuk vind zal niemand je uitlachen als je met hem hebt(en als t wel gebeurt gewoon niks er van aan trekken)

En om hier nog iets aan toe te voegen: Waarom zie je een ‘‘nerd’’ als iets negatiefs? Zo iemand werkt graag hard voor school, daar is toch niks mis mee? Bovendien kan je er zelf ook nog motivatie uit halen. :slightly_smiling_face:

We moeten denk ik even beseffen dat ze nog best jong zijn, en er bijhoren heel belangrijk voor ze is op deze leeftijd (hadden we dat allemaal niet).

Je kan hem toch appen? Zeggen goh ik heb dit en dit gehoord, ik wil NIET dat je mij vraagt want dan zet je jezelf misschien voorschut en dat wil ik niet.
Kan toch niet zo moeilijk zijn?

Vind jij hem leuk dan? Dat lijkt me eigenlijk nog het belangrijkst voor nu.

He bah, die arme jongen toch, wat moet hij met iemand zoals jou die het alleen maar belangrijk vind wat andere van je denken.

Dat is het nou ik ken hem amper! We appen soms maar dan over school. Een keer vertelde hij over zijn cijfers en over wat gekarameliseerd is wistaat niey eens wat dat was! Van een paar meiden uit zijn klas weet ik een beetje hoe hij is. Hij blijkt heel raar te zijn.