Verkering met een meisje?

vraagje; wie van jullie heeft wel eens iets met een meisje gehad? of gedaan ;p

ben benieuwd. ik zelf heb 1 keer met een meisje gehad

nog nooit…

maar ik zeg altijd: zeg nooit nooit

nog nooit maar het lijkt mij eigenlijk wel moeilijker om een meisje te vragen…(klinkt raar) want je moet wel weten of ze op meisjes valt… toch?:astonished: anders sta je daar …

ik heb 2 keer met een meisje gehad. vaker verliefd geweest op meisjes. en heb met ze gezoend =]

ik zeg ook altijd; zeg nooit nooit.
Maar over dit onderwerp denk ik toch wel nooit te kunnen zeggen!

Niks. Noppes. Nada.

En eerlijk gezegd denk ik dat ik ook nooit zoiets doe 0=)

Nope… ga t zekerweten ooknooit doen , ik val echt NIET op meiden gewoon…
Heb ook n superlieve vriend nu :slightly_smiling_face:

Nog nooit, ik verwacht eigenlijk ook niet dat dat gaat gebeuren. Maar je weet natuurlijk nooit wat er in de toekomst gebeurd.

Nee, ik denk ook niet dat 't ooit gaat gebeuren, nadruk op dénk, ik val gewoon niet op meisjes denk ik, ik kan niet naar meisjes kijken op die manier, dat lukt alleen bij jongens…

mr ik ben 13, dus om er nou zoo zeker van te zijn…

ik niet, kan wel bij mij gebeuren, aangezien ik me de laatste tijd toch eerder met n meisje zie of 1 bepaalde jongen >.< raar, i know. butiamweird :grin:

Ik heb wel met meisjes gezoend, maar nooit iets ‘‘gehad’’.

Ja, mja. je leert elkaar eerst beter kennen enzo en dan weet je van zelf wel of ze op je valt of niet. Je loopt neit zomaar naar iemand die je niet echt kent en vraagt haar dan: HOOI WIL JE VERKERING MET ME? :grinning:
dus opzich… is er niet echt veel anders dan een jongen vragen

nee nooit wat met een meisje gehad, mijn voorkeur gaat toch naar jongens volgens mij :stuck_out_tongue:, maar zeg nooit nooit

hahaha ;p dat dacht ikdus ook

Hmm… Ik ben tot nu toe alleen nog maar op jongen gevallen. But I can definetily see myself with a girl.^^

ik kan meisjes wel heel mooi vinden, maar dat is bij de meesten van ons wel het geval denk ik.
En meer dan dat heb ik ook helemaal nooit gevoeld en ik kan het me ook niet zo goed voorstellen, ik ben tot nu toe alleen verliefd op jongens geweest.
Voor zover ik weet ben ik behoorlijk hetero want ik vind jongens zó aantrekkelijk gewoon :stuck_out_tongue:
Maar ik ben pas 14, wie weet verandert het ooit nog helemaal!

hoe kwam je daar achter dan?

ik val niet op meisjes. xd
maar ik heb niks tegen lesbisch hoor,

Idd, hetzelfde als de meeste. ik val denk ik toch écht op jongens. k vind het ook meer spannend weetjwel. van ander geslacht en je kent het dan minder zeg maar. ik vind meisjes teveel hetzelfde. ik heb wel un x gezoend met een meisje, om te oefenen:P we waren bang dat we het niet konden. maar toen was ik 12 ofzo :stuck_out_tongue: