Verkering maar twijfels over gevoel

Hallo allemaal,
Misschien iets geks, maar sinds 3 dagen heb ik verkering met een jongen maar ik weet het allemaal even niet meer.

We hebben 4 dates met elkaar gehad en het was echt mega gezellig en fijn.
Het lijkt of we elkaar al jaren kennen, we hebben genoeg gespreksstof en het voelt fijn om bij hem te zijn. Ook de stiltes zijn niet gek en kunnen
Als ik bij hem ben krijg ik een fijn, vertrouwd en rustig gevoel. Ik glimlach de hele tijd als ik bij hem ben.

Nu is het zo dat we al best vaak hebben geknuffeld en dan aait hij mij over mijn armen en geeft hij een kusje op mijn voorhoofd. Hierbij krijg ik ook echt een fijn gevoel en een soort tinteling in mijn lijf.

Nu hebben we ook elkaar al een aantal kusjes op de mond gegeven, maar hierbij voel ik dus niet die tinteling die ik bij het knuffelen wel voel.
Zoals iedereen altijd zegt van een hart dat sneller gaat kloppen het warm krijgen en alles als je hem ziet dat heb ik dan ook niet. Dus ik weet het allemaal even niet meer, wat denken jullie en zijn jullie ervaringen?

Gaat het misschien te snel? Je hebt pas vier dates gehad. En je hart hoeft niet heel veel sneller te gaan kloppen hoor, als je het maar gewoon fijn vindt.

Kijk het anders even aan of leg de focus nog niet op kussen.