xx
Het is een droom, die verwerkt je gedachten.
Als je zeker bent van je gevoelens hoef je nergens bang voor te zijn.
En aangezien hij een vriend is van je vriend mag je van hem verwachten dat hij ‘niks met je doet’ wanneer je wel een keer
-aangeschoten/dronken/of iets wazigs daartussenin- bent.
Het is inderdaad maar een droom.
Ik denk dat zodra je het gaat analyseren en je er zorgen over gaat maken, dat je het dan groter maakt dan het eigenlijk is. (Dus dat betekent dat je twijfelt aan je relatie misschien?)
Maar zolang je nog steeds supergelukkig ben met je vriend is er niks aan de hand.
(Maar je vraagt wel advies, dus je maakt je wel zorgen dat je onbewust gevoelens hebt voor die vriend)
Denk aan wat Marco Borsato zegt: De meeste dromen zijn bedrog.
Nee even serieus, als ik achter elke droom die ik heb gehad wat zou zoeken, zou dat betekenen dat ik een psychopaat ben die kan vliegen.
Je hoeft niet elke droom te analyseren en te betrekken op wat in het dagelijkse leven gebeurt.
Dromen heten ‘dromen’, omdat ze geen realiteit zijn.
Je hoeft het dus ook echt niet aan je vriend te vertellen.
Ten eerste gaat hij zich dan waarschijnlijk rot voelen, en ten tweede voegt het niets toe, het is immers geen realiteit.
ll
Ik moest hierbij eraan denken dat bijv. als iemand een grapje maakt. Een heel flauw grapje, van bijv. `Ja, ik ben superverliefd op hem en we gaan trouwen!`
Dat er in zulke soort grapjes altijd een kern van waarheid zit?
Dus misschien is dat bij jou dromen ook.
Want je zegt zelf al dat je je seksueel toch voelt aangetrokken tot hem.
Dat je twijfelt in je relatie is niet helemaal goed. Dan zou ik toch nog 3 x nadenken of ik verder wil hier mee.
Zodra jij het gevoel hebt dat je ´vreemd gaat´ of ´schuld´ hebt, omdat je niet meer aan je vriend denkt, maar aan een andere jongen, dan ben je verkeerd bezig. Dan is het niet meer eerlijk tegenover je vriend.
Ik denk dat zolang je nog heel veel van je vriend houd, dat er niets aan de hand is. De droom komt denk ik doordat je die jongen gewoon knap vind en soms aan hem denkt, er is niets aan de hand zolang je niets met die jongen doet? Ze zeggen ook altijd: Flirten mag!
als ik achter mijn dromen wat moeten zoeken… ohjeej, ik droom zo vaak over random persons dat ik met ze in bad zit of met ze zoen of zo…
Het is inderdaad maar een droom
dus nee ik zou het zeker niet tegen je vriend zeggen ( ':
dan word ie vast en zeker heel onzeker