Verkering... en nu?

Weet niet of hier al een forum over is?
Maar ik heb sinds uh 5 dagen een heel lief vriendje. We hebben al gezoend enzo, maar we hebben allebei zo weinig tijd!
En op school lijkt het of hij me niet durft aan te spreken.
Op msn praten we honderuit maar ik wil niet zo’n relatie op msn weetjewel.
We gaan zeker een keer afspreken. Maar wat kan ik hier nou aan doen?

iemand ervaring hiermee?

:") Hoe oud ben je…

Door zelf op 'm af te stappen misschien?

14 bijna 15 (A)

Ja maar ik neem in onze relatie al het initiatief.
Is dat niet dommig? :’)

Is hij ook 14?

Jaa ik noem het maar ff relatie. :stuck_out_tongue: verkering dan.

-

ik denk dat je gewoon minder moet denken.
meestal op 14 jarige leeftijd ben je nog niet heel close like elke dag bij elkaar zijn zoals je ouders.
komt wel goed (:

dankje. <3

Je hebt 5 dagen zeg je. dan noem ik het nog geen echte relatie sorry hoor.

Vraag op msn of hij wat leuks weet om te doen als jullie afspreken.

Een beetje zien hoe het loopt, na een tijdje voelen jullie je waarschijnlijk meer op je gemak bij elkaar, en dan kan je dat soort dingen bespreken. Maar dat is niet echt een probleem na 5 dagen toch? Daar moet je je niet teveel van verwachten! (:

i know, ik ben nogal een vooruitkijker.

hoe moet ik het dan noemen?

Wat ik me een beetje afvraag… Hoe hebben jullie dan verkering gekregen als je elkaar nooit ziet? Je spreekt toch eerst een paar keer af, komt in die grijze zone van hebben we nu wel of niet iets en dan is het op een gegeven moment wel duidelijk dat je een relatie hebt. Maar na 5 dagen… Ik snap het gewoon allemaal niet zo goed denk ik. Bel hem op, ga bij hem staan in de pauze, doe iets! Zo kan het toch niet werken? Hij is je VRIENDJE, je moet je juist heerlijk bij hem voelen en niet zo ongemakkelijk doen.

Oh we hebben elkaar al heel vaak gesproken in het echt en gezoend.
We kregen het ook pas na die ''grijze zone ‘’ haha.
Maar ik ben gewoon een beetje onzeker… Maar morgen zie ik hem weer <3 all night long. hihi

ik denk dat ik wel geholpen ben. (A) slotje.