verkeerde spullen verzonden Eyeko

Hey,
Ik heb dus wat besteld op Eyeko en vandaag kreeg ik het binnen,
alleen kwam erachter dat 2 van de 3 dingen niet klopte. Zo had ik een verkeerde eyeliner [wou de glitter, had een heel andere] en een verkeerd lippenbalsem-spul [wou graag de fatbalm, kreeg een of ander product van beautyrehab]. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat heb je toen gedaan?
En voor als niemand dit heeft gehad; moet ik eerst gewoon een mailtje sturen dat het fout is, of meteen terug sturen met eventueel een briefje erbij dat het verkeerd is gegaan en graag de goeie dingen terug wil?
Bedankt alvast :slightly_smiling_face:

Zou ze zo snel mogelijk een e-mail sturen, ze de situatie uitleggen en vragen wat je moet doen.

Oke, heb een mailtje gestuurd [vast vol fouten, mijn engels is niet echt goed XD] Afwachten dus :stuck_out_tongue:

[i]o raar, ik kreeg die beautyrehab er gewoon gratis bij :open_mouth: had je die wel besteld of zoon code ingevuld? want bij zo’n code geven ze je die beautyrehab. Maar wel raar dat je de verkeerde liner kreeg. Ik kreeg wel gewoon mn eyeko cream.

nu maar even afwachten dus, ! goodluck!

xx [/i]

Ja, ik had ook zo’n code ingevoerd.
Maar wist niet precies waar die moest invoeren, dus heb hem op 2 plekken ingevuld, dus misschien dat het daar aan ligt. Maar dan alsnog is het beetje raar dat ik dan die fat balm en die glitter eyeliner niet heb gekregen :wink: de 3 in 1 cream die ik had besteld, heb ik wel gekregen, mjaa.

had je wel 10 pond besteed? alleen dan kreeg je een gratis fatbalm, ( kwam ik ook later pas achter, stond ergens op een site, ik geloof 10 , maar weet niet zeker ) . maar je had dus wel een fatbalm besteld. vet raar dan. gewoon goed achteraan gaan, en het er niet bij laten zitten. !

xx

Ja, had 3 dingen besteld, in totaal 18 euro (A)
Maargoed. Even afwachten, binnen 48 uur krijg ik antwoord
(kreeg net zo’n automatisch antwoord terug van bedankt voor de vraag etc. XD ) Maar ik ga slapen :wink:
Doeg iedereen, en weltrusten alvast XD

Hey,
oke, 't is nog geen 48 uur geleden, en ik weet dat ik ongeduldig ben XD
Maar als ik nou geen mailtje krijg morgen, moet ik 't dan gewoon opsturen met een briefje erbij dat ik graag de goede spullen terug wil ofzo?
(En kan dat gewoon in een grote envelop, zo kreeg ik het wel binnen, en hoeveel postzegels moeten er dan op? :stuck_out_tongue:)
En is er misschien nu iemand online die hetzelfde mee heeft gemaakt?
xx

Even upje voor mezelf (A)

hmm, echt niemand?

ik zou tot maandag wachten, na het weekend reageren ze meestal pas want ze werken denk ik niet in het weekend

Ik zou toch eerst op een mailtje terug wachten, en niet meteen de spullen terug gaan sturen. Misschien duurt het wat langer dan 48 uur, maar ze antwoorden vast wel.

Owjaa, da’s een goeie, nog niet over nagedacht XD
Dankje :wink:
Iemand nog tips ofzo? (a)

Ze hebben wel goede service daar hoor! Bij mij was er een nagellak kapot(hele envelop zat onder enzo kwam zelfs door de envelop heen) Dus ik had een mail gestuurd en diezelfde dag kreeg ik nog antwoord dat ze m’n bestelling opnieuw zouden verzenden en 4 dagen laten had ik 'm al in huis!

Ze hebben inderdaad goede service. Heb wel eens eerder gehoord dat een meisje verkeerde spullen had gekregen. Ze had een mailtje gestuurd en kreeg toen alsnog de goede spullen.

En de verkeerde dingen had ze toen weer teruggestuurd?
En weet iemand misschien of Eyeko in 't weekend werkt? :stuck_out_tongue:

Ik heb wel eens op een forum gelezen dat iemand de verkeerde spullen had gehad van Eyeko, en dat ze toen toch de goede gestuurd kreeg, maar dat ze de verkeerd geleverde spullen mocht houden … :stuck_out_tongue:

En nee, ik heb geen idee xD

Haha, okee :wink:
Nouja, ik wacht gewoon even af tot maandag/dinsdag ongeveer.
En als ik dan niks terug heb, stuur ik het zelf wel terug, of ik bestel gewoon opnieuw XD

Je krijgt sowieso wel mail terug hoor. Niet zo ongeduldig doen.
Wacht gewoon even af. En ga het sowieso niet zelf terugsturen als zij niet hebben gezegd dat je dat moet doen. Dan hou je die spullen toch lekker?