Verkeerde signalen?

Haii, ik werd gister gevraagd om naar de bioscoop te gaan met 2 vrienden van me en het vriendinnetje van 1 van hun * ik gebruik even verzonnen namen *, Sam, Tim en Sara. Tim en Sara hebben dus met elkaar, maar ik ben bang dat Sam denkt dat ik hem leuk vind ofzo, of dat ik hem zulke signalen geef, wat NIET de bedoeling is! Want ik vind hem heel aardig, maar ik ben niet verliefd op hem. Het ding is, dat Tim en Sara in een love seat willen, dus Tim zei: Dan moet jij met Sam, is dat goed? Ik vond het geen probleem, dus dat zei ik ook, maar mijn zus zei later van: Misschien denkt hij dan dat je verliefd op hem bent. Ik ging toen met hem praten via whatsapp ( hij begon met praten, maar goed ) en hij vroeg na een tijdje toen we het over vriendinnetjes en vriendjes hadden: Vind jij eigenlijk iemand leuk? Dus ik zei: Ik ben er niet echt mee bezig nu, ik ben er ff klaar mee. En jij? Toen antwoordde hij: Meestal als het erop aankomt, hoeft het al niet meer voor mij. Dus ik dacht: Mooi, hij is ook niet verliefd op mij. Maar nu zei mijn vriendin ook van ik denk dat je verkeerde signalen afgeeft, dus mijn vraag is: Doe ik dat?

Ik denk dat je bijna geen verkeerde signalen geeft, aangezien je naar de film bent geweest met vrienden.
Tijdens dat app gesprek had je misschien wel kunnen zeggen van ; Alleen als vrienden meer niet, zoiets

Maar maak je geen zorgen ik denkt niet dat je verkeerde signalen geeft :slightly_smiling_face:

Volgens mij geef je geen verkeerde signalen hoor. Gewoon duidelijk tegen hem blijven.