Verkeerde signalen gegeven, wat nu?

Via een site heb ik een meisje (lesbisch en uiterlijk is jongen) leren kennen maar ik heb haar verkeerde signalen gegeven. zelf ben ik ook lesbisch en zij is eigenlijk helemaal niet mijn type.
toch hebben we afgelopen dinsdag afgesproken (ik zei: als vrienden en dan zien we wel) en ik had het wel gezellig met haar en ik denk dat we goede vrienden kunnen zijn. ze wilde de hele tijd stoeien op het gras en knuffelen en ja ik deed maar mee. we hebben ook een aantal keren gezoend en ze zei dat zij mij wil enzo maar het is absoluut niet wederzijds. terwijl ik wel tegen haar andere dingen zei…
nu wil ze dinsdag weer afspreken maar daar heb ik echt geen zin in. ik wil haar duidelijk maken dat het geen goed gevoel heeft voor mij en dat ik niet meer dan vrienden wil zijn
ik wil haar niet pijn doen. ik heb eerder namelijk al gezegd dat ik haar ook leuk vond, ik was in de war, ik vind haar leuk als een vriendin maar niet als vriendin in een relatie.

Je hebt gezegd dat je haar leuk vindt, je hebt met haar geknuffeld, gestoeid en zelf meerdere keren met haar gezoend. Bovendien heb je blijkbaar al een keertje gezegd dat het wel wederzijds was. Tja, dat gaat wel lastig worden om nu ineens te zeggen dat je alleen maar vrienden bent. Je moet het haar wel zeggen en het liefst snel. Zij verdient beter dan iemand die haar aan het lijntje zou houden.

klopt, ik ben het er mee eens @niceleanth. ik vind het ook ontzettend stom van me. op het moment dat ik bij haar was voelde het al niet zo goed voor mij maar ik kan niet goed afwijzen, ikvind het moeilijk dus deed ik maar mee. en ikzelf werd er ook van in de war, volgensmij dacht ik ook even dat ik haar leuk vond. nu voel ik een last op mijn schouders en ik wikl het haar vertellen maar hoe? ik ben zo bang dat ik haar pijn doe, ugh. maar ook is alles veeel te snel gegaan. we kenden elkaar net 5 dagen en toen ze ze al “ik hou van je jij bent de ware” :bored:

ook heb ik de 2 foto’s die we hadden gemaakt verwijderd. steeds als ik ze zie krijg ik zo’n misselijk en vervelend gevoel. klinkt heel aanstellerig, maar ik vind het echt ontzettend kut als iemand me behandelt als zijn/haar vriendin terwijl ik niks voor degene voel…

ik heb haar ook al zo vaak proberen te vertellen (nog vóór dinsdag) dat ik niet te snel wilde gaan en dat we afspraken als vrienden. maarja. #kutgevoel haha

Ik snap het wel. Je hebt het inderdaad een beetje fout aangepakt, maar dat weet je zelf ook. Eerlijk gezegd loopt zij ook een beeetje hard van stapel, aangezien jij hebt aangegeven dat je niet te snel wil gaan en zij al na zo’n korte tijd zegt dat ze van je houdt…

Je zegt dat je haar geen pijn wil doen maar ik denk dat ze toch wel gekwetst is, hoe lief je het ook brengt. Eerlijk zijn is het beste en ik zou het ook zo snel mogelijk zeggen.

Dan zou ik dat er ook bijzetten, misschien ook wel fijn voor haar. Dan weet ze dat ze dat de volgende keer beter niet meer kan doen bij een ander meisje. Wanneer je gewoon open en eerlijk naar haar toe bent, en uitlegt dat de klik er gewoon niet is, dan zal ze wss wel terleurgesteld zijn, maar niet boos denk ik. Spreek gewoon nog een keertje met haar af (over de app of facebook vind ik echt heel laf wanneer mensen dat doen) en vertel het haar persoonlijk. Ga daarna anders nog even wat drinken ofzo wanneer zij daar zin in heeft, dan kunnen jullie misschien nog als vrienden af blijven spreken.

Begrijpelijk, afwijzen is moeilijk… Maar ik denk dat eerlijk zijn idd het beste is. Hoe langer je daarmee wacht, hoe erger het voor haar wordt.