verkeerde opleiding gekozen?!

Ik ben ook van opleiding geswitched, maar dat was in mei dus dat scheelt wat meer, ik heb mijn stage afgemaakt en ben in september een andere opleiding begonnen!

ik baal ook echt van wat ik heb gekozen. maar ik mag echt niet stoppen van mijn ouders. ze zouden ook zo teleurgesteld zijn. ik vind het echt heel erg dat ik het niet leuk vind. maar ik ben ook heel slecht in kiezen en zeker onder druk. dus ik hoop maar dat het nog beter wordt.
succes jij ook in iedergeval!

ik doe BBL banketbakker alleen weet ik nu dat ik het lichamelijk niet aan kan (lees scoliose scheven heupen en platvoeten) ik had het toen niet door en nu heb ik alleen maar pijn in mijn rug en zo.

Ik zit te denken (en dat is toch wat ik wil) Of machinist of conducteur te worden bij NS maar ja hoe? ik heb een eigen huis dus ik heb geld nodig…

Mmm eigenlijk was dit nutteloos maar meer een UP

Ik wist vanaf het begin dat ik deze studie koos al dat het niet de juiste voor mij was, heel stom klinkt het inderdaad maar mijn ouders wilde perse dat ik aan een studie begon. Het bevalt me nu ook niet, veel te moeilijk. Maar gelukkig reageren mijn ouders er goed op. Ik kijk het nog even aan tot ik iets anders heb gevonden. Maar ik weet dus hoe vervelend het is, succes ermee!

tot 1 oktober kan je nog wisselen van opleiding, dus als je nog graag wil veranderen en je weet iets zou ik snel actie ondernemen :slightly_smiling_face:

bedankt voor de reacties!
Ik heb woensdag een gesprek met mijn mentor!
En ik weet denk ik al wat ik wil namelijk personeel en arbeid of communicatie.
maar ik had gebeld of in nog kon instromen tot 1 oktober maar dat kon niet :frowning_face:
dan moest ik gewoon in feb. instromen

Ik kon vorig jaar niet instromen binnen het jaar… Maar dat ligt ook aan de opleiding die je wilt kiezen. Je kunt in tussentijd wel voor een andere opleiding kijken en hopelijk nog in februari instromen. Ik hoorde van een collega dat zij ookal gestopt is na 3 weken. Een voordeek: goed dat je er snel achterkomt.