Hallo dames,
Ik ben nieuw op girlscene, maar ik heb jullie raad nodig. Het is sinds gister officieel uit met mij en mijn vriend. We hadden ongeveer twee jaar en hij was echt mijn beste vriend. De eerste jaar was fantastisch, maar daarna ging het bergafwaarts doordat mijn opa was overleden. Ik sprak mijn vriend niet meer zo vaak, maar toch probeerde hij heel hard zijn best om mij te steunen. Ik reageerde alles op hem af toen en dat was natuurlijk verkeerd. Na een tijdje besloot ik me te vermannen en mijn best te doen voor ons. Ik weet niet waarom, maar alles ging toch slecht. We begonnen elke dag ruzie te maken en elke keer maakten we het goed. Dit was zo ongeveer tien maanden aan de gang. Dus in de zomervakantie was ik op een punt gekomen dat ik realiseerde dat we beide zo slecht tegen elkaar waren. Ik heb hem eerlijk verteld dat wij niet elke dag ons tijd kunnen verspillen ruziënd en bij elkaar te blijven alleen maar omdat we niet zonder elkaar kunnen. Je hoort gelukkig te zijn samen en dat waren wij zeker niet. We hebben gisteren besloten om het uit te maken.
Ik voel me alleen nu super slecht en begin hem nu al te missen. Ook wil ik de hele tijd hem een bericht sturen of het goed met hem gaat, maar elke keer als ik de neiging krijg hou ik mezelf tegen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, omdat we alles voor elkaar waren. Het voelt alsof we om een stom reden uit elkaar zijn gegaan, maar aan de andere kant zou ik geen relatie met hem kunnen hebben want de ruzies hebben me letterlijk kapot gemaakt. Ik heb een gevoel alsof ik geen zicht heb over de situatie en de verkeerde keuze heb gemaakt. Wat moet ik hiermee? En wat zouden jullie gedaan hebben?
Hopelijk hebben jullie advies en bedankt voor het lezen