Hoi meiden,
Mijn hobby is al een tijdje bakken. Taarten Cakes broodjes, noem het maar op. Ik dacht dus ook ik maak hier mijn beroep van. Maar na heeeeel veel piekeren ben ik erachter dat dit het niet is voor mij. Dat klinkt natuurlijk vreemd, omdat ik me alleen nog maar heb inschreven bij het roc en dus nog niets heb meegemaakt. Maar ja, als je bakker bent dan moet je vroeg uit bed, dat is voor mij altijd al lastig geweest. Je hebt een heel ander leefrooster dan andere mensen, je moet vroeg naar bed om er vroeg uit te komen en je bent vroeg in de middag weer klaar met werken terwijl andere mensen nog moeten werken… Het zal dus lastiger zijn om dingen te doen met vriendinnen en helaas heb ik die al niet zo veel.
Nu weet ik alleen niet wat ik dan voor opleiding moet doen in plaats van bakkerij… Vroeger wilde ik kapster worden, daarna gastouder (oppas met een chique naam) daarna horeca werk, daarna weer bakker, toen weer kapster, en nu ben ik de draad kwijt! Ik vind het zo moeilijk kiezen. Wat moet ik nu doen? Ik heb al brieven binnen dat ik kleding moet gaan passen en dergelijke… Ik heb gekozen voor scalda middelburg (eerst roc).
Ik hooo dat jullie me kunnen helpen…