Even moeilijk doen;
Er is een jongen, die ik ken van sport. Hij heeft prachtige ogen en heeft een heel mooi lichaam, is lief, aardig en hij praat tegen mij op whatsapp en facebook en flirt daarbij heel erg. En hij is leuk, erg leuk.
Geen probleem zou je denken toch?
Helaas wel, hij is achttien, ik vijftien, hij heeft een vriendin, en woont 60 km hiervandaan.
Maar dat neem niet weg dat ik hem niet leuk vind.
Mijn vriendinnen keuren het heel erg af, omdat hij een vriendin heeft.
Maar hij zegt dingen zoals; ‘‘lekkerding’’ en ‘‘dan kon je me een massage geven ’’ en complimentjes. En ik hoor viavia dat hij op mijn benen geilt (dan denk ik wtf oke leuk)
Ja ik smelt hier natuurlijk van maar is het niet een soort van vreemdgaan voor hem?
Is hij fout? Ben ik fout? Wat moet ik het beste doen?
uhm jullie hebben niets… en ook niets gedaan behalve praten begrijp ik, dan doet niemand iets fout. Alleen zou ik niet te flirterig met hem doen en ervoor zorgen dat je niet smoorverliefd wordt, hij heeft een vriendin.
ja jij bent fout dat jij zulke dingen toelaat terwijl die jongen een vriendin heeft. je meot tegen hem zeggen dat jij hier niet aan meewerkt zolang hij een vriendin heeft. en hij is nog fouter maar daar hou ik mijn mond maar over.
Hij speelt met je, dat is wat ik uit je verhaal opmaak. De vraag is of je dat toelaat of niet.
Ik denk niet dat die vriendin het leuk vindt als hij dat soort dingen tegen je zegt. Het is misschien nog niet meteen vreemd gaan maar hij zit al heel dicht bij de grens.
Jij vind hem leuk, hij jou niet want hij heeft een vriendin. Stop er maar mee. Je gaat jezelf alleen maar ellendig voelen aan het einde, hoe leuk het nu ook wel niet is zijn vriendin zal altijd op nummer 1 blijven staan.
Ik zou het afkappen. Hij heeft een vriendin! Zelfs al zou hij het uitmaken en met jou verder gaan, hoe weet je dat hij niet precies hetzelfde zou doen bij jou?
dankjewel iedereen. Ik heb hem verwijderd van facebook en geblokkeerd op whatsapp. En de rest maar gewoon vergeten…