Verkeerde indruk?

-

Waarschijnlijk kom je gewoon heel zelfverzekerd en zelfbewust over. Wat vaak resulteert in sex appeal.

Het is vervelend, maar je moet niet gaan veranderen wie je bent… Vooral als je een jongen leuk vind moet je jezelf zijn!

Mag ik vragen hoe je weet dat die jongens dit denken? Denk je dit of vragen ze ernaar…?

Soms vragen ze er inderdaad naar, maar meestal gaan ze er al vanuit door de manier waarop ik blijkbaar praat. En dan ga je ook niet letterlijk zeggen: maar ik ben nog maagd?

Het schrikt mij niet af dat ze er vanuit gaan, maar ik vind het gewoon vervelend want dan lijkt het net alsof ik aan bepaalde verwachtingen moet voldoen omdat ze het niet verwachten dat het niet zo is…

Hmm tja ik durf eigenlijk niet te zeggen hoe je dit op kunt lossen… Misschien door iets terughoudender te zijn als ze over seks(ervaring) beginnen. Een wat preutsere kant laten zien.

Ik had dit ook toen ik een jaar of 15, 16 was. Nauwelijks ervaring en iedereen dacht aan mij meteen te zien dat ik een sexpert was ofzoiets… Nooit geweten hoe ik dit op moest lossen. Als ze een opmerking maakten ging ik er gewoon niet in mee, wees het zachtjes af zonder meteen een bitch te worden, gewoon luchtig mee omgaan.

Ik denk dat als je zelfverzekerd en spontaan over komt (vooral tegenover jongens), dat er dan vanuit wordt gegaan dat je zo op je gemak bent rondom jongens dat je wel ervaring MOET hebben.

Voel je alsjeblieft niet verplicht om aan hun verwachtingen te voldoen, als ze erop zinspelen dat je ervaring hebt op seksgebied, ga er dan niet in mee… je hoeft ook niet te zeggen dat je maagd bent. Hou het in het onbekende en probeer van onderwerp te veranderen.

ik herken je verhaal ook… ik ben zelf pas op mijn 21ste ontmaagd maar voor die tijd had ik wel 'andere’dingen gedaan maar dan nog was ik heel braaf vergeleken met de gemiddelde nederlander en mijn vriendinnen destijds. Als ik dan scharrels had vond ik het ook echt niet leuk om te moeten vertellen dat ik dus nog maagd was en als ik het vertelde waren ze altijd verrast en er ook weer snel vandoor… Inmiddels heb ik een vriend en hij had dus ook niet verwacht maar het is toch wel beter om het te vertellen als het serieus wordt met iemand zodat diegene weet dat ie je de tijd moet geven. Ik zou zeggen geniet lekker van je vrijgezellen leven maar duik niet zomaar het bed in met iemand, tenzij je dat zelf graag wil natuurlijk maar het is echt veel leuker om het te doen met iemand die speciaal is :slightly_smiling_face:

Ik herken het echt heel erg… Als ik met jongens aan het praten was gingen ze er gewoon van uit dat ik veel ervaring had, dus opmerkingen maken als; Hoe was jou eerste keer? Eeuh, welke eerste keer? :’) Inmiddels wel ontmaagd en meer ervaring, dus nu is het ook niet meer ongemakkelijk als jongens zulke opmerkingen maken. Maar een jaar geleden was het erg lastig ja, en ik wist ook niet hoe ik er mee om moest gaan. Geen tips dus helaas.

Mensen dachten van mij ook altijd dat ik super ervaren was enzo terwijl ik ook nog maagd was. Maar boeiend wat die mensen zeggen, als jij uiteindelijk seks gaat hebben met iemand weet die persoon dat en houdt die er echt wel rekening mee.

Ik denk vooral het onderwerp veranderen en er niet teveel aandacht aan besteden/op in gaan. Het lijkt mij niet erg relevant.

Dit.

Jezelf zijn! En als je denkt dit kan niet, of dit wil ik niet moet je het aangeven. Zo gaan ze waarschijnlijk ook niet meteen denken dat je al heel wat ervaring hebt of zegmaar into dat soort dingen bent