verkeerde beslissingen

hey!
ik heb de laatste tijd echt het probleem dat ik steeds de verkeerde beslissingen maak.
als ik moet kiezen uit twee dingen, en ik kies het ene, is uiteindelijk het andere weer beter/leuker enzo.
bijvoorbeeld voor school, moesten we kiezen uit 2 dingen die we de rest van ons ‘schoolleven’ moesten gaan doen.
ik koos het ene, en uiteindelijk, toen het al te laat was, kwam ik erachter dat ik veel meer had aan het andere.
en ook vaak, als een jongen me vraagt, en ik wijs hem af, heb ik daar een week later spijt van en wil ik opeens wel weer.
en laatst was ik in de stad, nieuwe schoenen kopen, ik kon kiezen uit twee paar, koos het ene, later vondt ik het andere toch mooier.
dit soort dingen gebeuren dus elke dag wel 100x, en ik weet dat er niet veel aan te doen valt, maar ik wordt er dus wel helemaal gek van!
iemand meer met dit probleem ? n_n

Ik heb ook dat probleem. Ik kies altijd alles verkeerd. echt vreselijk irriand. Bijvoorbeeld pas. ik moest kiezen tussen mbo en havo. ik kies havo en ik heb er nu echt zo’n mega spoijt van omdat ik met het mbo veel sneller klaar ben alleen de havo leek me gezelliger. NIET DUS! maar ik heb niet echt een oplossing ofzo. mischien beter nadenken? maar dat is best moeilijk<_<

Hm dat is wel kut, ik heb er geen last van.

gewoon niet negatief meer denken en alles is opgelost. Klinkt idioot maar begin met kleine dingen en probeer je toekomstige successen in te beelden voordat ze zijn gebeurd en geloof erin. Het klinkt spiritueel maar voor mij helpt het heel erg vaak.

hoezo staat dit bij liefde & boys?

oh hehe sorry, niet gezien !

en @ Cavalerie,
bedankt ! (:

heb ik ook wel, maar dat ligt bij mij niet aan de verkeerde keuze, maar aan dat ik gewoon nooit tevreden ben
ik heb heb dan nooit op grote schaal, maar als ik moet kiezen tussen 2 verschillende ijsjes krijg ik altijd spijt… of als ik moet kiezen tussen een frikandel en kroket.
dat is natuurlijk veel minder erg, maar de oplossing is hetzelfde
gewoon je der bij neerleggen en het beste maken van wat je wel hebt gekozen.

Maak je echt steeds de verkeerde keuze of zijn dat alleen de gevallen die je opmerkt en onthoudt? :wink:
Iedereen maakt wel eens de verkeerde keuze, jammer maar helaas, we kunnen de toekomst niet voorspellen, dus gaat het wel eens mis.