Verkeerde baan?

Hoi iedereen,
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe baan. Ik werk in een bakkerij , dus ik ben erg druk bezig. Nu voel ik me totaal niet thuis op mijn werk. Ik werk met mijn moeder, een goede kennis en een andere vrouw die ik nauwelijks ken. Het probleem voor mij is vooral dat de jongste ergens in de dertig is. Ze zitten dus in een totaal andere fase dan ik. Ook merk ik dat ik het medisch niet trek, ik heb een vergroeiing aan mijn rug en merk dat ik na anderhalf uur al dood ga van de pijn. Van mijn moeder moet ik doorgaan, omdat ze graag met mij wilt werken en ze zegt dat ik maar pijnstllers moet gaan slikken. Ik merk dat ik na één of twee keer al wilde stoppen. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, want ik vind het ook lullig om ontslag te nemen, terwijl ze veel sollicitanten af hebben gezegd.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik snap best dat je het lullig vindt, maar als je het fysiek niet aan kan moet je stoppen. Je bent nog jong en zult je hele leven met je lichaam moeten doen. Klinkt heel hard, maar je moeder voelt jouw pijn niet.

Als je het lichamelijk echt niet trekt zou ik er snel mee ophouden. is dan niet goed voor je lichaam. Hoe vervelend ook, je baas zal het wel begrijpen als je eerlijk bent.