Verkeerd

/

Wat bedoel je met tegenstrijdige signalen dan? Bedoelt hij dat jij er om heen draait en dat je niet eerlijk zegt wat je wil? En in wat voor situaties gebeurd het dan eigenlijk, als ik dat mag vragen? :stuck_out_tongue:

Het klinkt super vervelend in ieder geval, ik hoop dat er mensen zijn die je beter kunnen helpen. ;p

geen idee, misschien dat hij weet hoe je het kan voorkomen en beter evoorbeelden geven. Als je niet weet wat het probleem is kun je er ook niet echt aan werken.

/

Je hebt dus wel een mening erover, maar je kunt hem niet goed onder woorden brengen of begrijp ik het nu weer verkeerd? ;p

Misschien geef je geen duidelijke JA of NEE. Het kan zijn dat je misschien om de een of andere reden een ‘vaag’ antwoord geeft. Jongens hebben duidelijkheid nodig, zegmaar. Je geeft misschien dan wel een ja of een nee maar zonder het woord echt te gebruiken waardoor hij het niet begrijpt ofzo.

Okay vage uitleg ik hoop dat je snapt wat ik bedoel!

^ Ik snap wel wat je bedoelt. Jongens hebben een ja of nee nodig. Probeer gewoon duidelijker te zijn. Als hij iets voor stelt en je vindt het leuk, dan zeg je dat en dan ook proberen echt enthousiast te zijn, zodat hij het aan je kan zien.

/

Haha, misschien ben jij wel duidelijk, maar snapt hij het juist niet zo goed. Tja, ik denk dat de enige oplossing is, dat je gewoon overdreven duidelijk bent. :slightly_smiling_face:

/