verjaardagskado???

Haaayy allemaal,
Ik ben dus over anderhalve week 18, en ik moet echt een lijstje gaan maken wat ik wil hebben voor mijn verjaardag. Ik heb alleen echt totaal geeeen inspiratie. Ik ga dus een feestje geven in mijn tuin voor mijn hele familie (komen ongeveer 50 mensen). Nu vraag ik van iedereen geld. Alleen van mijn ouders en opa&oma wil ik iets vragen (mijn ouders zijn gescheiden, dus ik krijg een dubbel kadootje). Iemand ideeën voor een leuk kadootje? Het mag bij elkaar ongeveer 150 kosten van mijn ouders en van mijn opa&oma iets van ongeveer 30/40.

Ik heb zelf al wel een beetje na zitten denken, en ik kwam zelf uit op nieuwe schoenen (uggs of guess). En verder vind ik kleding of een tas niet heel leuk om te krijgen. Ik zing voornamelijk veel, alleen weet daar niet veel voor te vragen. Zoals je ziet ben ik erg inspiratieloos. :expressionless:
*Oja en van mijn vriendje krijg ik al iets van een siraad, (is nog een verassing wat precies).

Je kan ook alvast dingen vragen voor je uitzet. Magnetron, blenden enzo. Tenzij je daar niet aan denkt kan je inderdaad schoenen vragen.

Ja alleen ik ga niet studeren. Ik ga nu naar het MBO, en dat is heeel dicht bij mij thuis. Dus de komende 2 jaar woon ik lekker thuis.

Ja dan kan je schoenen vragen. Persoonlijk vind ik guess echt lelijk en zou ik andere kiezen maar dat is mijn mening.
Of gewoon veel kleding (:

Ja ik zou dan voor deze schoenen gaan:

http://www.emmenmode.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/1/3141-90.jpg

Uppppp