Verjaardagsideeën ?

Geen idee of het hier hoort, maar goed.

Ik ben over 4 weken jarig en dan word ik EINDELIJK 15!
Maar nu wil ik het graag vieren met mijn beste vrienden, in totaal denk ik iets van 15. Ik ben op 2 juni jarig, hemelvaart weekend dus, 4 dagen vrij :grin: !
Maar ik weet gewoon niks te bedenken om te gaan doen…

Paar moeilijkheden: ouders en een vervelend zusje dat er graag bij wil zijn.

Dus ik wil wat doen waar mijn ouders niet bij hoeven te zijn, zo dat we ook wat dingen kunnen doen waarvan zij dat niet hoeven te weten!

Ben jij creatief en heb je een idee? Reageer dan! :slightly_smiling_face:

alvast bedaaaankt
xxx :heart:

Ik heb een idee: google op ‘girlscene feestje’ en ‘girlscene verjaardag’
:wink: heb je heel veel antwoorden.
En misschien is zeilen een idee.

haha indd :grinning:

al gedaan, maar ik kan gewoon niks leuks vinden!

Als je tussen al die ideeen niets leuks kan vinden vraag ik me af of jij sowieso wel iets leuk vind :B

up?

up?

Ik vind dat al die domme verjaardagtopics verwijderd moeten worden en er een algemeen topic gemaakt moet worden. want dit KAN niet meer. ook toen ik opzoek ging naar ideeën voor verjaardagen, kreeg ik alleen maar van die duffe dingen zoals: ‘maak elkaar op’, ‘kussengevecht’, ‘doe een modeshow’. ik vind dat zo suf, ik hou meer om er op uit te gaan.

Nu ga ik eens dingen voor je bedenken, die in mijn volgende post komen te staan. :’'D

^ Hij bestaat al:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/140798

Karaoke zingen haha.
BBq’en?
Uiteten? Naar café gaan?
Film avond?

Je moet eerst denken aan je budget.
Dan denk je welke mensen je uitnodigt, jongens/meisjes, etc.

Een avond thuis is altijd leuk. als je een grote woonkamer of slaapkamer hebt, sleep dan zoveel mogelijk kussens, dekens, matrassen etc naar de plaats waar je film wilt kijken, heeel veel snacks (chocola,chips,whatever) en leuke films. ikzelf vind dat erg gezellig (: ook zou je een chocoladefontein kunnen kopen/lenen van iemand? of ga gourmetten, is ook gezellig. oh en logeren natuurlijk!

Buiten huis:

• Lasergamen
  • Zwemmen
  • Workshop volgen
  • Paintball (weet nou nog steeds niet of dat mag onder de 18 jaar)
  • Bioscoop
  • Uit eten

zozo ik ben echt onwijs inspiratieloos… kan verder even niks meer bedenken, als ik iets bedenk post ik het =)

ooh ik ben volgende weeek jarig en ga ook een feest met een vriendin geven en weet nog niet iets om te doen dus hoop dat hoer nog meer goede ideeen komen

gourmetten =D dat doe ik altijd

ga lasergamen! dat is echt leuk, ik heb t ook gedaan