Hallo iedereen
Ik ga ergens in de tweede week van de paasvakantie een verjaardagsfeestje voor mijn zusje ( houden. Het wordt thuis georganiseerd en wij kunnen eventueel in de tuin wat activiteiten doen, hangt van het weer af. Maar wat is nu het probleem? Wel ik weet niet wat de meiden allemaal zouden kunnen doen. Ik wil het wel een beetje leuk houden dus ik wil wat activiteiten te doen hebben. Vorig jaar hebben ze hun eigen masker geknutseld waarmee ze vervolgens mee gespeeld hebben, ze hebben hun eigen cake versierd en ze hebben geschilderd. Kortom vorig jaar was het een geslaagd feestje, maar ze wil nu absoluut iets nieuws. Cakejes versieren wil ze niet, maskers maken zeker niet en verven wil ze wel nog doen. In de plaats van cakejes versieren had ik gedacht om ieder zijn eigen pizza te beleggen en die eten ze rond de middag dan op. Wat zouden ze kunnen knutselen, het zijn 8-jarigen en allemaal meisjes! 5 meisjes op precies te zijn.
Heeft er iemand tips of weet iemand iets creatiefs en leuk om te doen met de kinderen? Spelletjes die ze kunnen spelen zijn ook allemaal van harte welkom. Alles even op een rijtje
- 8 jaar
- 5 meisjes
- Tuin is beschikbaar
- Liefst niet te duur
- ALLES is welkom
Alvast bedankt!