Hey iedereen,
Ik heb een beetje een dillemma. Het klinkt misschien stom voor sommige maar ik eet tamelijk gezond thuis (bijna nooit vlees; veel vette vis, groenten ed. ) en ik voel me daar ook goed bij. (heb geen acne meer ).
Nu is heet vrijdag een verjaardagsfeestje van twee vriendinnen, de ene komt van Amerika en daarom hadden ze gedacht aan hamburgers te eten. Nu vieren we het bij haar thuis. De andere vriendin die ging zorgen voor de dessertjes (chocolademousse, brownie ed… nu dat eet ik super graag, zo van die zoetigheden )
Maar een hamburger, dat krijg ik echt nooit binnen : zo een slap broodje, met dan een stuk vlees dat inneens geen degelijk vlees is en één bladje sla en tomaat? komaan?? dat is nu toch niet degelijk voedsel. (no offense voor mensen die dit eten, ieder zo zijn smaak )
Nu vroeg ik me af wat ik moet doen. Ik dacht er aan om later te komen en eerst thuis te eten (maar men ouders zijn pas om 9 uur thuis dus ja, het zou dan pas tegen half 11 zijn dat ik bij hun ben en het feestje begin al om 18 uur; ik vrees dus dat ik de pret dan al wat heb gemist)
Of ik dacht ik neem mijn eigen eten me (maar is dat niet zo vreemd?))
wat zouden jullie doen? Stel je even in mijn plaats als je wil
Dankjewel!!
groetjes