Verjaardagscadeaus 16 jaar

Hoi,

Ik heb 2 vriendinnen die binnenkort 16 worden, ze vieren altijd hun verjaardag samen.
Zelf ben ik nog 15 jaar en we gaan altijd met een groepje van 4 om (3 van 16 jaar dan & ik 15 jaar). Ik kan eventueel overleggen met de andere van de 4, die dus niet jarig is, om een cadeau samen te geven, het mag dus wel wat kosten.

Ik heb alleen echt geen inspiratie voor een cadeau, ik vind een cadeaubon/geld/bioscoop zo niet origineel. Het liefst doe ik een dagje weg oid, aangezien ik ze volgend jaar niet vaak meer zie.
Het zijn geen meiden die echt van make-up houden, bioscoop hebben hun mij al voor hun verjaardag gegeven. Op vakantieveilingen heb ik al gekeken, maar ze houden ook niet van pretparken en fotoshoots is ook niet echt hun ding.

Ik heb dus echt geen idee wat ik moet geven.
Iemand ideeen, het moet voldoen aan dit:

• Iets voor 15-en 16 jarigen.
  • Niet iets engs
  • Geen bioscoop
  • Prijs maakt niet heel erg uit, het liefst iets voor hun twee rond de 20 euro. Ik zou dan 20 euro betalen en mijn andere vriendin ook 20 euro, met een totaal van 40 euro.

Treinkaartjes om te gaan winkelen en dat jullie hen trakteren op een lunch ofzo?

Beauty arrangement via vakantieveilingen?

Misschien een bongo (moet je maar even googelen) of kijk eens op de website van groupon! En anders uit eten bij een tapas restaurant zoals la cubanita?

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html