Verjaardagscadeau

Hey allemaal

Een vriendin van mij is eind december jarig en neemt mij en nog 3 andere vriendinnen daarom mee naar Antwerpen waar we chique gaan eten en waar we in een hotel zullen overnachten. Zeer leuk, maar allemaal op haar kosten.
We (Mijn vriendinnen en ik) vonden dus dat we een zeer leuk en speciaal cadeau moesten verzinnen.
Maar we hebben totaal geen inspiratie.

Het gaat om een meisje dat 16 wordt,
dat houdt van eten (wat we haar zeker en vast zullen geven).

We wilden graag iets persoonlijks geven maar wel iets super origineels (vb bokaal/pot met evenveel blaadjes als jaardagen waar ze dan elke dag 1 mag uitnemen ofzo) maar dan wel iets anders :wink:
En we zouden graag ook nog iets super cools :wink: willen geven dat we dan zouden kopen/bestellen.

Hebben jullie ideeën?

Alvast bedankt!

Wat je ook wel eens ziet zijn van die enveloppen met ‘Open when…’ erop. Lijkt mij persoonlijk heel leuk om te krijgen.

Ooh, jaa, die zijn zo leuk!! Dat ga ik zeker doen!

Dankje, heb je nog ideetjes? :slightly_smiling_face:

Heeft nog iemand ideetjes?

Ik weet niet of jullie veel foto’s hebben samen/van elkaar, maar het is ook erg grappig om een plakboek te kopen bij de hema en daar al jullie grappige/leuke/rare foto’s in te plakken, en ze dan te voorzien van kleine verhaaltjes erbij. Kunnen jullie waarschijnlijk erg mee lachen :slightly_smiling_face:

Haha leuk dankjewel!