Verjaardagscadeau 18e verjaardag! (van ouders)

Heeee.

Mijn zus wordt binnenkort 18. Mijn ouders willen haar iets speciaals geven maar weten niet precies wat.
Toen vroegen ze dus aan mij of ik iets wist omdat ik er waarschijnlijk een betere kijk op had.
Maaaaar ik weet niks te verzinnen! :frowning_face:
Dussss nou de vraag aan jullie:
Wat is een leuk verjaardagscadeau om van je ouders te krijgen op je 18e verjaardag?

Alsvast bedankt! xx

Ik heb 10 rijlessen gekregen.

een reis naar een mooi land, of een mooi sieraad dat je echt je hele leven bij je houdt en doorgeeft aan je kinderen, een auto
haha oke beetje duur allemaal :stuck_out_tongue:

Een weekendje Parijs of London zou me geweldig lijken.

Ehm ja wel leuke ideetjes.
Maar denk niet dat mijn ouders zoveel uit willen geven ;p
Ze dachten aan 1 rijles.
maar dat lijkt mij niet zo spectaculair ? ;s
Maarja. verder nog mensen?

Dat is toch niets voor je 18e verjaardag? Ik heb dat als examencadeau gekregen.

Oh eehmm, zo’n uitzet-set van de ikea (zoveel kopjes, borden etc voor maar 60 euries)

Een horloge, portemonnee, iets wat je de komende tien jaar mee doet zeg maar. Aan m’n nicht hadden we een set mooie wijnglazen gegeven, die ging toen op kamers.

jaaa dat is ook wel leuk.
ze wil misschien op kamers.
maar denk eerder volgend jaar
Mn ouders willen nu gewoon alle rijlessen geven.
maar dan moet ze later een deel terugbetalen.
wat zouden jullie daarvan vinden?
ik weet namelijk niet zeker of ze het leuk vind…

Hmm ja daar heb je gelijk in.
Maar toch lijkt het me geweldig.

Je bedoelt dat ze het voorschieten?
Ze kunnen beter zeggen van : Ja wij betalen zoveel lessen/ de eerste krijg je van ons, maar je krijgt van ons geld te leen om je rijbewijs mee te betalen.

Ik ben het eens met LianoPiano, leuk cadeau maar je moet het wel terugbetalen wtf haha. Ik ga toch voor rijlessen, wie wilt dat niet op z’n 18e? (Tenzij je geen auto wilt natuurlijk)

Ja mn ouders hebben met ons afgesproken dat zij ons rijbewijs betalen als we niet gingen roken.
Maarja ze is wel gaan roken en dus krijgt ze hem niet meer van mn ouders.
maar mijn ouders vinden het wel handig als ze haar rijbewijs heeft en ze heeft nu geen geld om het zelf te betalen.
Maar later is echt pas als ze genoeg geld heeft.
misschien hoeft ze het niet eens terug te betalen maar het was toch een afspraak en ze heeft zich er niet aan gehouden, snapje ;p.

vriendin was een maandje geleden jarig (werd ook 18) en kreeg een superleuk verassingskado van haar ouders…

Haar ouders hadden geregeld dat we (een klein groepje vriendinnen) bleven slapen in een hotel in amsterdam en dus lekker konden uitgaan/naar de film/shoppen etc

We kwamen toen bij haar langs om te lunchen en ze wist wel dat er iets geregeld was… maar niet wat… en toen vertelde we het haar en moest ze snel haar tas in pakken en gingen we naar amsterdam.

ik vond het wel een leuk kado…

zelf ben ik over 2 weken jarig en ik krijg mag op vakantie van mijn ouders ook met vriendinnen.

Ik heb 100 euro gehad. Vond het wel prima =)

Ik krijg mijn rijbewijs… en een autotje…

Woow, vrij groot cadeau :stuck_out_tongue:

Ik heb een super mooi horloge gekregen van mijn ouders :grinning: (werd ook 18)
en rijlessen lijkt me echt niet leuk om te krijgen, dat is niet iets wat je kunt laten zien ofzo … :S en waar als elke keer als je er naar kijkt, je denkt aan je 18de verjaardag … ik denk idd aan een sieraad ^^

ik heb een hele mooie buddha to buddha armband gekregen wel van me vriend maar alsnog een mooi cadeau onm te vragen?

Ik heb liever een cadeau van 10 rijlessen ( = ongeveer 400 euro) dan een horloge. (ik heb trouwens nog wel meer gekregen).