Verjaardags kado, help!

Ja, over een maand word ik 16!
Nu zit ik toch met een dilemma. Ik heb geen freakin’ idea van wat ik moet vragen aan me ouders. Ze zijn gescheiden en het mag 150/200 euro [totaal, dus niet per persoon] kosten. Ik wou graag een nieuwe scooter, dat word hem dus niet haha. Toen de touchwizz telefoon maar die is te duur, toen ging ik op marktplaats kijken maar me moeder vertrouwt dat absoluut niet.

Nu, heeft me moeder iets op het oog maar dat is goedkoop genoeg om voor haar alleen te betalen. Maar ik wil één groot ding kopen, anders moet ik ook iets kleins voor me vader bedenken!

Nu, aan jullie de vraag; WHAT THE HELL DO I NEED ?

Nou, dat zal ik je vertellen [ja ik weet het, ik vroeg het aan jullie maar hier hou ik wel van;]

Mode
Fotograveren [maar laat dat maar, me moeders ‘bijna’ kadootje heeft hiermee te maken, ik hoef er daar niet 2 van]
Vriendinnen
Uitgaan
Uiterlijk [denk aan stijl/krultang?]
Euhm, ik weet het verder niet. Kom maar met alles, misschien brengen jullie me op inspiratie !

xoxo.

Ipod, fotocamera ehm… krultang/stijltang/beautyspullen?

Gewoon geld! Dan hoef je je nu niet zo druk te maken en heb je het geld voor straks als je wel iets leuks ziet wat je graag wilt hebben.

Ipod heb ik al
Ik heb net een maand me eigen spiegelreflex
en die krultang zit ik dus nog over te denken.

En ik mag geen geld vragen, ze zijn bang dat ik het dan aan verkeerde dingen ga uitgeven [DAMN, wat kennen me ouders me toch goed =(]

Winkelen met je moeder? Dat je dan dat geld uitgeeft aan kleding o.i.d. en dan kan je moeder in de gaten houden waaraan je geld uitgeeft.

Een fotoshoot bij een fotograag, dat je ook wordt opgemaakt e.d.?

Uhm… verder weet ik zo nu op dit tijdstip even niks. (A)