verjaardags cadeau voor een 13jarige.

heehallo ! hoi , ik ben chantal & ik word 13 en weet dus echt niet wat ik moet vragen ! en krijg binnekort al een nieuwe kamer met alles inbegrepen dus hoef ik niks voor me kamer te vragen qua spullen zegmaar.
& ik WEET dat der al een topic voor is , maar werkelijk zie ik daar niks tussenstaan!

dus , weet jij iets met een budget van 50,- wat leuk is & waar ik daadwerkelijk iets aan heb , post it ! x

Hier is het Officiële Verjaardagstopic voor bedoeld.

http://forum.girlscene.nl…en/list_messages/140798/0

De volgende keer graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken, om te checken of er niet al een topic over het desbetreffende onderwerp bestaat.

@chanelchique, ze heeft gezegd dat ze niks kan vinden.

Fohn?

PFF ALS JE HET GOED LEEST , ZIE JE DAT IK DAAR AL GEKEKEN HEB MAAR DER NIKS TUSSENSTAAT. ;S

Maar daar kun je wel je vraag stellen, en dan dan kunnen mensen daar het antwoord geven. Daar is het hele topic voor bedoeld. Daarmee is dit topic dubbel en dus onnodig.

Wat Chanel zegt, je kunt je vraag daar wel stellen.
En capslock is nergens voor nodig.

dat zal dan allemaal wel , maar ik zie ZOVAAK dubbele topic’s , & wat maakt het uit dat ik het zo vraag ? ja , dat het dubbel is . dus?

Ook andere mensen worden terecht gewezen als er een dubbel topic is, en ook die topics worden gesloten. Als we allemaal dubbele topics aan gaan maken en niemand zegt er wat van, staat binnen een week het hele forum vol met onnodig dubbele topics omdat niemand zin heeft om in een al bestaand topic te reageren.

Ik heb je net verteld dat je in het al bestaande topic wat daar voor bedoeld is je vraag kan stellen, en ik heb dit topic al gerapporteerd. Zodra er een moderator online komt, zal dit topic ook ongetwijfeld gesloten worden.

juistem . maar ik krijg toch geen reactie’s op dat andere topic hoor .
PFFF.

Dit is ook geen chatbox maar een forum. Heb gewoon even geduld. Daarbij is het vakantie dus er wordt minder snel gereageerd op het forum.

chanel heeft gelijk.

Inderdaad een slotje, deze vraag kan je gewoon in het daarvoor bestemde topic stellen.