verjaardags cadeau, dagje uit?

heeeey =)

m’n vriendin is binnenkort jarig.
we zijn in korte ttijd echt heeel erg goed bevriend geraakt we delen alles enzo.
't is gewoon super leuk ze is als een zus voor mij, en nu wil ik natuurlijk ook iets leuks aan haar geven voor d’r verjaardag.

ik wil natuurlijk wel een cadeau geven, maar 't lijkt me ook leuk om ergens met haar heen te gaan, ideeen?

m’n budget is ongeveer 40 euro.

Naar een pretpark misschien?

mweeh, weet niet… ik dacht aan een high tea maar dat kon ik niet in de buurt vinden, ze wil heel graag een tattoo maar dat mag ze niet dus ik keek naar een plek waar je henna tattoo’s kon laten doen, want daar dacht ze al aan. maar ik ben dus bang dat ze dat al heeft gedaan voordat ze jarig is

Vakantie veilingen. Maak een account aan, en ga bieden.

Je kan zelf ook voor een high tea zorgen. Met al haar vriendinnen en jou ofzo. Je kan gewoon gebakjes ofzo bij de bakker bestellen ervoor.

Ik denk dat google je vriend is hiervoor :stuck_out_tongue:

Een tv-opname bijwonen, is vaak gratis of tegen een kleine bedrag.
Misschien dat je rond Hilversum of Weesp woont, daar worden volgens mij veel opnames gedaan. En anders zitten er natuurlijk ook reiskosten bij.

@viesesok dat zijn toch weekendjes weg? dat mag ik vast niet ben nog 15.

@itsrosanne maar wat moet je dan doen? de hele dag bij zo’n opname aanwezig zijn? hmm… is een beetje tja weet niet niet echt iets voor op een verjaardag denk ik.

wel lief dat jullie reageren <3

Een dagje uit geven? Lekker met de trein ergens naartoe, shoppen en wat eten?

yess, lijkt me leuk! maar ik hou me lieverwel een beetje aan mn budget snapje…

Misschien handig om te weten in welke provincie je woont ?

Met de trein ergens naar toe is best leuk, je hoeft dan ook niet haar hele dag te betalen maar bijv. het treinkaartje en de lunch of zo.

noord holland, dichtbij amsterdam