Hoi meiden!
Op gelijk maar to the point te komen: ik wil begin december een feest vieren omdat ik dan 18 wordt. Ik heb alleen de datum nog maar tegen een paar vriendinnen gezegd en gelijk was het van: ik weet niet of ik wel kan ivm sinterklaas! Kreeg ik nota bene van mn bf te horen!! Najaaa! Ik trek me daar toch wel wat van aan hoor, zometeen komt er bijna niemand… Mijn verjaardagen zijn de afgelopen jarenvaker mislukt en wou nu op mn 18e toch echt een feest geven, maar straks kan niemand. Ook nodig ik iets van 6jongens uit en 20 meiden ongeveer en miss kan er geen een jongen en dan denk ik weer dat iedereen het heel dom vind dat er geen jongens komen. Oké, sorry voor mn domme geratel, het slaat ook eigenlijk nergens op omdat het niets uit maakt hoeveel jongens/mensen er komen, maar ik trek me er toch wat van aan:(
Ik hoop dat er iemand tips kan geven hoe ik iedereen naar mn feest lok en hoe het leuk kan worden.
Bedankt voor het lezen, xxx
Vier het dan eerder/later
Inderdaad, kan je het nou echt niet zelf bedenken om het gewoon een week eerder/later te doen :’)
Dat is toch niet leuk, als je warempel 18 word en het dan niet op de dag zelf kan vieren? Lijkt mij.
Ja dit. Maar je kunt ook niet verwachten dat je vrienden hun afspraken met familie gaan afzeggen. Je zult zelf moeten kiezen, of je viert het eerder/later, of je loopt het risico dat er minder mensen komen.
Je snapt zelf toch ook wel dat begin december sint enzo gevierd wordt? Dan vier je je verjaardag toch gewoon eerder/later.
He ik ben op 7 december jarig dus ik zit ook altijd met hetzelfde probleem en in de kerstvakantie vieren kom je ook weer met veel problemen uit, krijg ik uit ervaring.
Misschien kun je het ind, 1 week eerder of later veiren dan is het niet veel tijdverschil maar heeft er ook niemand sinterklaas.
Alvast Gefeliciteerd!
Als het bijvoorbeeld door de week is kan je ook niet verwachten dat iedereen maar kan komen. Mensen hebben dan gewoon werk en school de volgende dag.
Ik heb mijn verjaardag nog nooit op de dag zelf gevierd eigenlijk. Ja mn opa en oma komen dan langs, maar dat is het dan wel. En op een zaterdag geef ik dan een groot feest voor mn vriendengroep. (± 20 personen). Meestal laat ik het zo’n 4 weken van te voren weten, zodat iedereen de datum vrij kan houden.
Tja, begin december is gewoon sinterklaastijd. Ik zou het gewoon een weekje later houden!
Bedenk gewoon wat je liever hebt: een feestje op je verjaardag waar niemand komt, of een feestje later waar wel iedereen kan?
Ik wou het ook begin december vieren, maar het kan gewoon niet. Iedereen viert dan zowat Sinterklaas. Dus ik doe het nu een weekje later. Ik snap dat het vervelend is om niet op de dag zelf je feest te vieren, maar het is nu even niet anders
ik heb er inderdaad ook over nagedacht om het eerder-later te vieren, maar een week eerder viert iemand anders al een feestje en een week later vier ik zelf ook sinterklaas, dus dan heb je evegoed hetzelfde probleem, als ik het dan gevierd zou hebben.
Dus natuurlijk heb ik daar overna gedacht, ik ben echt niet zó dom hoor
en vind t gewoon zo jammer om t pas 2 weken later te vieren, er is echt altijd iets in december en dan heb je ook niet echt t gevoel van jarig zijn!
evegoed heel erg bedacnkt voor t reageren xx