Verjaardagen.

Hello.

Als jij op een verjaardag komt (met volwassenen), ga je dan iedereen af en feliciteer je iedereen persoonlijk of alleen de mensen die jarig zijn?
En wat zeg je precies als je iedereen langsgaat?

Als er mensen zijn die je niet kent, stel je je dan voor of feliciteer je ze alleen?

Ben hier best benieuwd naar.

xx

Ik zeg meestal: ‘Gefeliciteerd allemaal!’ en dan feliciteer ik mijn oma en de jarige persoonlijk. Als ik mensen niet ken stel ik me gewoon even voor. =)

Ik feliciteer alleen de persoon die jarig is. En dan is het ook gewoom; gefeliciteerd.
Ik ben niet zo van de verjaardagen :'D

Ik feliciteer eigenlijk alleen de jarige.

Ik heb zometeen een verjaardag van de tante en neef van mijn vriend, maar de familie is zó groot dat ik niet meer weet welke mensen ik wel of niet ken. :
Ik vind het dus zo stom om m’n naam te zeggen terwijl ik die mensen misschien al eens eerder heb gezien. XD

Ik zou gewoon tegen iedereen “gefeliciteerd” zeggen en als de mensen tegen wie je dat zegt hun naam zeggen, doe jij dat ook :slightly_smiling_face:.

Ik zeg gewoon gefeliciteerd iedereen! En dan degene die jarig is en de ouders ervan feliciteren.

Ik feliciteer de jarige, en de ouders en evt. broers of zussen van de jarige.
Mensen die ik niet ken, stel ik me altijd ff aan voor.

bij familie/volwassen verjaardag feliciteer ik iedereen. als vrienden gewoon hun verjaardag vieren voor vrienden dan feliciteer ik ook de ouders/broertjes & zusjes/evt familie die er is.

Ik feliciteer alleen de jarige, en stel me wel voor als er mensen zijn die ik niet ken.

ik loop altijd even iedereen langs, en feliciteer ze allemaal even,
heb je gelijk iedereen even gezien :slightly_smiling_face:

Ik feliciteer de jarige en zn gezin, en als ik mensen niet ken stel ik me voor.

Ik geef altijd iedereen een hand die er zijn.
en de familielid geef ik ook 3 kussen

De ene keer geef ik iedereen een hand, de andere keer gewoon in het algemeen ‘gefeliciteerd allemaal’ en alleen de jarige en zijn familie persoonlijk.

god ja de moeder van mn vriend is vandaag jarig
dus ik ga er vanmiddag naar toe en er is ook andere visite.
en ik weet dus ook niet wie/hoe ik moet feliciteren!

Ik feliciteer enkel de jarigen (vind het een beetje raar om de rest ook te feliciteren, heb ik zelfs nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue:)
Ik ga wel tegen iedereen goeiedag zeggen (met een hand/kus), en als ik ze niet ken zeg ik gewoon wie ik ben + een hand.

Ik zeg ook altijd alleen mijn naam en dan overdreven blij, als ik iemand niet ken, haha

Ligt eraan hoe druk het is, als het van familie is ga ik wel iedereen langs maar van vrienden alleen de jarige en dan hoi iedereen, gefeliciteerd!

Ik feliciteer altijd iedereen. Als ik mensen niet ken stel ik me voor en feliciteer ik ze alsnog.