verjaardagacadeau voor 17 jarige vriend

Heeyyy,
Ik heb al tijdje vriend(nog geen jaar hoor) en hij is binekort jarig maar ik weet gewoon echt niet wat ik wil geven dacht aan kaartje met zo een helium ballon in vorm van hartje ofzo maar ik twijfel wat ik erbij wil doen en of het niet “te” is ik heb al lopen zoeken op internet maar dan krijg je van die dingen van uiteten of meenemen ergens heen maar ja dat vind ik op deze leeftijd nog niet echt een goed cadeau (ik ben trouwens 15) maarja als jullie dingen weten laat het graag hieronder achter zou er blij mee zijn :slightly_smiling_face: (budget maakt niet veel uit)

Ik zou aan hem vragen wat die graag zou willen. Liever een functioneel cadeau dan een romantisch cadeau.

Heb ik al gedaan maar toen zei die dat hij niks hoefte en kreeg het niet uit hem om toch wat te zeggen wat hij graag wou haha en wil wel graag iets geven.

Een game die die nog graag wil hebben ofzo? Die kun je tweedehands wel kopen voor niet zo veel geld, ik denk dat ie dat wel heel leuk zou vinden!

Bonnen!
Een bon twv een massage.
twv een picknick…

Je gaat zelf zo ver als je wilt (wat het leuk kan maken! ) vb een vluggertje, een BJ, etc. Komt altijd goed aan. :wink:

Game hmmm zou kunnen ja en bonnetjes is opzich wel leuk idee ja haha dankje :stuck_out_tongue:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html

Er staan hele handige dingen net even snel doorgekekn zal later wel even beter kijken zag al wat leuke dingetjes erg bedankt !

Hier mag je ook je vraag stellen.

Slotje!