Verjaardag.

eeeeej.
Ik vier morgen mijn verjaardag met wat vriendinnen en misschien nog wat jongens. Gewoon 's avonds een beetje chillen enzo. Maar ik zou misschien nog wel een leuk spel of leuke activiteit willen doen. Iemand ideeën?
Alvast bedankt (:
x

Niemand ideeën?

Ganzenbord :slightly_smiling_face:

haha nee grapje Singstar geeft altijd veel lol :stuck_out_tongue: en als er jongens bij zijn flesje draaien of 7 minuts in heaven ghehe

Het woordenboek spel, echt je lacht je rot. :'D

Ik kan het niet uitleggen dus je moet het even googlen.
Maar het komt er opneer dat je een woord opzoekt in het woordenboek dat iedereen daar dan een betekenis aan moet geven(die schrijven ze op een blaadje en leveren ze in bij degene die het woord heeft uitgekozen, die leest dan alles voor en het goede antwoord(ook geschreven op een briefje!) , dan krijg je hele rare verhaaltjes, haha, omdat er woorden zijn waarvan je denkt WHUT?! en wie dan de goede kiest krijgt een punt.

Klinkt saai zo, maar is echt leuk!

Dank ^^

Die van Moonstone lijkt me erg grappig om eens te doen! Maar op een avond met mijn vrienden lijkt het me onmogelijk haha. Wel leuk!!

Ik zou zo snel niets weten om te doen? Misschien iets geks, aan het begin iedereen een papiertje geven. Daarop staat een woord. Bijvoorbeeld ‘boeken’ of ‘tong’ of ‘raar’ of ‘appel’ verzin het maar…
Iedereen krijgt een papiertje. Dit kun je de hele avond doen!
Je kletst heel wat af op feestjes. Wanneer je gezellig met iemand staat te kletsen, probeer je ervoor te zorgen dat je gesprekspartner het woord zegt wat op jouw papiertje staat. Wanneer hij of zij dit woord gezegd heeft (het kan echt een super random woord zijn) verliest hij en moet hij het kaartje afgeven aan de ander. De ander bewaard zijn eigen papiertje en gaat verder met het papiertje wat hij gekregen heeft. Het is afgelopen zodra iemand alle kaartjes heeft. (Wanneer je verliest en je hebt meer dan 1 kaartje, geef je alle kaartjes aan de ander).
Als er meerdere mensen nog kaartjes hebben, heeft degene met de meeste kaartjes gewonnen.
Het is simpel, je kunt doen en laten wat je wilt en je hebt een spelvorm. Ideaal voor een feestje.

weer wolfen :grinning:

Jungle Speed! Dat is echt leuk :stuck_out_tongue: Kan je ook een leuk drankspel van maken. Ik denk dat je voor dit spel even op internet moet kijken want ik ga het hier niet helemaal uitleggen :stuck_out_tongue:

Liever geen drankspellen enzo. Mn ouders zijn er dan. :blush: