Verjaardag

Ik word dit weekend 18 maar ik hou eigenlijk helemaal niet van verjaardag vieren voor vrienden, Is dat raar? ik heb er gewoon geen zin in maar omdat ik 18 word is het wel speciaal… maar hou niet zo van in de belangstelling staan enzo ;p en met familie vieren wij het bijna ook niet meer

vieren jullie het nog? hoe oud ben je?

nee, dat is niet raar.

naja ga wel een avondje uit

Oh ik herken id t zo! Ik word volgende maand 18, opzich wil ik het wel vieren maar weet niet goed welke mensen ik wil uitnodigen… En op de dag zelf weet ik er nooit wat ik er van moet verwachten en is altijd maar de vraag wie er komt van familie… En ik ben elk jaar weer zoo bang dat er niemand komt…:blush: Maar ik ga zelf ook niet meer echt naar hun verjaardagen, dus wel logisch als ze ook niet naar de mijne komen… (nichtjes&neefjes wel, maar ooms en tantes).

Nee dat is niet raar ik heb nooit mijn verjaardag gevierd voor vrienden.
Voor familie houdt ik het wel altijd gewoon omdat het gezellig is om weer even met z’n alle bij te kletsen enz. ben trouwens 19.

ik heb tot groep 8 mijn verjaardag gevierd met vriendinnen. komt tot mijn 16 nog familie en dan alleen nog maar gezzin en vriendin uit lwrd.n.