Verjaardag

Voordat je meteen ‘zoekfunctie’ zegt, lees aub even mijn beginpost. Ik heb zelf al een beetje gegoogled enzo, maar ik kon niet echt iets vinden…

Ik word binnenkort 16 jaar oud en ik wil dit jaar ook mijn verjaardag vieren. De laatste 3 jaar heb ik het altijd gevierd met een beautyavondje/filmavondje met mijn vriendinnen bij mij thuis. Alleen wil ik dit jaar graag iets anders doen.
Het leukste lijkt het mij een tuinfeest o.i.d. te geven, maar daar ken ik denk ik niet genoeg mensen voor en mijn huis en tuin zijn ook niet echt mooi ofzo…

En aangezien ik nu nog maar 5 vriendinnen heb, die het onderling niet zo heel goed met elkaar kunnen vinden, is het ook een beetje lastig om ‘‘een klein gezellig feestje’’ met hen te houden.

Hebben jullie misschien een idee wat ik kan doen voor mijn verjaardag?

Uit eten gaan

High tea

High tea

Ja, dat zijn opzich wel leuke ideetjes, maar wie moet ik dan uitnodigen? Ik kan er niet teveel uitnodigen, want dat is een beetje duur. En als ik mijn vijf vriendinnen uitnodig word het waarschijnlijk ook niet zo gezellig, omdat ze het echt niet zo goed met elkaar kunnen vinden…

Dat kunnen ze voor 1 avond toch wel aan de kant zetten? Het is potverdorie jouw verjaardag.

Ja, dat zou wel fijn zijn. Maar twee van die meisjes hebben al een jaar ofzo een soort van ruzie en weer een ander meisje mag 1 van die twee meisjes niet. Ik vind het allemaal een beetje moeilijk doenerij, maarja…
Die andere twee meisjes zijn dan gelukkig niet zo moeilijk. :slightly_smiling_face:
Alleen waarschijnlijk als ik iets zou gaan doen, dan doen ze misschien wel heel aardig tegen elkaar, maar dan zit er telkens zo’n hatelijke ondertoon onder en dat is ook niet zo gezellig…

Jemig wat vervelend zeg. Kun je ze niet gewoon uitnodigen en als ze niet samen met die andere willen komen dat ze dan gewoon op een andere dag komt oid?