Verjaardag

Hallo allemaal,

Over een tijdje ben ik jarig, ik word 17. Hierbij wilde ik natuurlijk een feestje geven. Dit wil ik doen met mijn zes beste vriendinnen. Nou was het een beetje de vraag wát ik wilde gaan doen. Laatst gaf een vriendin van mij een feestje waarbij we gingen zwemmen, dat was hartstikke leuk. Toen hadden we zoiets van: we houden de ‘kinderfeestjes’ erin.

Bij mijn feestje was ik van plan om allemaal van die kinderspelletjes te doen, zoals koekhappen, spijkerpoepen, dropveter zonder handen eten met je gezicht naar beneden. Dit wilde ik dan in 2 teams doen en het winnende team kreeg dan een shotje.

Nu begin ik eigenlijk toch een beetje te twijfelen of dit wel leuk is. Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie nog ideeën qua spelletjes die we zouden kunnen doen?

Ohja, aan het eind van de avond gaan we nog wel de stad in, dus niet dat we een volle avond die spelletjes gaan doen!

Cakejes versieren?

Als jullie hebben afgesproken zulke feestjes te houden zal het wel leuk worden. :’)

Ik vind het wel grappig. Lekker ouwehoeren en daarna de stad in.

Andere spelletjes:
Zaklopen
Met een ei op een lepel heen en weer lopen zonder hem te laten vallen, of estafette lopen met een ei op een lepel die je niet mag laten vallen
en verder kom ik ff niet :stuck_out_tongue:

• Pannekoeken
  • Ballorig

Oh wat een leuke ideetjes zeg! Cakejes versieren en de estafette met een ei hou ik er zeker in:)

Ballorig gaat niet lukken, want we doen gewoon bij mij thuis en daarna de stad in.

Oh oh oh spoorzoekertje =D

@voodooqueen wat is dat?

Dat is als iemand (of een team) wegloope en met stoepkrijt pijltjes op de grond/muren tekent en dat andere team moet die volgen en opdrachtjes doen en ze moeten de ‘voorgangers’ vinden.

Wel buiten uiteraard :grinning_face_with_smiling_eyes: .

Oo zo, haha. Nee dat gaan we maar niet doen, ze komen namelijk pas in de avond en dan is t al donker dus dan lijkt me dat niet zo’n goed plan.

ahha wat een leuk idee!
je kunt ook een grabbelmand doen ?met van die domme hebbedingetjes ;p

wat ook heel afgezaagd is, :
dan heb je een dienblad, met 2 snoepjes erop, en aan beide kanten 2 personen, die krijgen dan een binddoek om, en als jullie het startsein geven, moeten ze heel hard gaan blazen, met als doel het snoepje als eerste naar de overkant blazen. wat ze niet weten is dat jullie snel het dienblad weg hebben gehaald, en vervangen door een dienblad met allemaal meel erop… dus als jullie het startsein geven, en ze gaan blazen, zitten ze helemaal onder de meel ;p

wat ook niet te vergeten is,
is een bad met water, en dan snoepjes happen!