Verjaardag

Hoi!

Eigenlijk schaam ik me een beetje om dit te vragen omdat dit zo verschrikkelijk verwend klinkt maar zo ben ik in ieder geval niet!
Ik word zondag 16 jaar.
En nu heb ik één probleempje, ik heb namelijk totáál geen idee wat ik van mijn ouders voor mijn verjaardag zal vragen. Een telefoon is geen optie want die heb ik net een jaartje en ik ben daar nog hartstikke blij mee en hoef dus echt nog geen nieuwe.
Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is een I-pod touch aangezien mijn mp3 niet echt goed meer is, maarja, die kan ik uiteindelijk ook nog wel kopen en als het ding maar muziek afspeelt vind ik het best, alleen voor de leuk vind ik het wel leuk.
Dus hierbij luidt mijn vraag aan jullie!

Hebben jullie ideetjes of inspiratie voor een leuk verjaardagcadeautje?

Liefs, Melissa.
Ohja, ik weet dat hier al een aantal topics over zijn maar ik doe het liever zo.

Ik vind het niet verwend klinken hoor.
Ik vraag gewoon altijd geld :’)
En een Ipod touch is nice hoor, kun je ook filmpjes op kijken & mee internetten.

Klinkt niet verwend hoor :slightly_smiling_face:
Misschien een dagje ergens naartoe?
Of shoppen met je moeder op haar kosten ofzo?
Of naar een musical gaan, maarja ik weet niet of je daar van houdt.

Haha, gelukkig xd
Nouja, ik heb niet zo’n verstand van al die I-pods, blackberry’s en weetikveel wat maar dat klinkt goed xd

Maar, kleding heb ik genoeg in ieder geval, dat was ook al een optie van hun, het leek me ook harstikke leuk en gezellig maar mijn kast die springt echt nog wel een keer uit zijn voegen haha, en musicals hou ik niet zo van, hoewel het soms wel leuk is maar nouja, niet echt haha xd
Toch bedankt!

iPod touch is inderdaad best leuk.
Dagje shoppen op je moeders kosten is ook altijd leuk :grinning:
Misschien wil je wel graag een weekendje weg naar een andere stad om daar te shoppen, en dan in een hotel ofzo, met je moeder?
Of een dagje beautysalon of spa, is ook erg lekker.