Verjaardag

Hoi!

Eigenlijk schaam ik me een beetje om dit te vragen omdat dit zo verschrikkelijk verwend klinkt maar zo ben ik in ieder geval niet!
Ik word zondag 16 jaar.
En nu heb ik één probleempje, ik heb namelijk totáál geen idee wat ik van mijn ouders voor mijn verjaardag zal vragen. Een telefoon is geen optie want die heb ik net een jaartje en ik ben daar nog hartstikke blij mee en hoef dus echt nog geen nieuwe.
Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is een I-pod touch aangezien mijn mp3 niet echt goed meer is, maarja, die kan ik uiteindelijk ook nog wel kopen en als het ding maar muziek afspeelt vind ik het best, alleen voor de leuk vind ik het wel leuk.
Dus hierbij luidt mijn vraag aan jullie!

Hebben jullie ideetjes of inspiratie voor een leuk verjaardagcadeautje?

Liefs, Melissa.
Ohja, ik weet dat hier al een aantal topics over zijn maar ik doe het liever zo.

Ik vind het niet verwend klinken hoor.
Ik vraag gewoon altijd geld :’)
En een Ipod touch is nice hoor, kun je ook filmpjes op kijken & mee internetten.

Klinkt niet verwend hoor :slightly_smiling_face:
Misschien een dagje ergens naartoe?
Of shoppen met je moeder op haar kosten ofzo?
Of naar een musical gaan, maarja ik weet niet of je daar van houdt.

Haha, gelukkig xd
Nouja, ik heb niet zo’n verstand van al die I-pods, blackberry’s en weetikveel wat maar dat klinkt goed xd

Maar, kleding heb ik genoeg in ieder geval, dat was ook al een optie van hun, het leek me ook harstikke leuk en gezellig maar mijn kast die springt echt nog wel een keer uit zijn voegen haha, en musicals hou ik niet zo van, hoewel het soms wel leuk is maar nouja, niet echt haha xd
Toch bedankt!

iPod touch is inderdaad best leuk.
Dagje shoppen op je moeders kosten is ook altijd leuk :grinning:
Misschien wil je wel graag een weekendje weg naar een andere stad om daar te shoppen, en dan in een hotel ofzo, met je moeder?
Of een dagje beautysalon of spa, is ook erg lekker.
Ik kreeg voor mijn 16e verjaardag trouwens een scooter… en voor mn 17e mocht ik mn tanden laten bleken :slightly_smiling_face:

Dankje voor de tips!

Trouwens, ik krijg misschien volgend jaar dan wel een telefoon, en al neem ik dan een iphone kun je er eigenlijk precies hetzelfde mee maar ook bellen. Dan kan ik toch net zo goed daar op wachten xd

Als je bijvoorbeeld als een hobby tekenen hebt, kan je een tekencursus vragen. Of als je een instrument wilt leren spelen, kan je ook een cursus dat instrument spelen vragen.

Heb je al een camera? Ik word zondag 15 en ik heb een camera gekregen (een Fujifilm xp10) en ik ben er heel erg blij mee.

Of anders vraag je een abonnement op een tijdschrift als je dat leuk vindt.

Dankje, nouja zo’n soort hobby heb ik niet echt, camera is wel een goed idee, dankje!

Iemand nog??

Ik ging met mijn moeder een weekend shoppen in Londen, echt om aan te raden!

Dankje voor je tip!
Ik zit wel te denken aan zo’n weekendje, maar ik weet eigenlijk zeker dat ik dat niet mag xd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vraag misschien 2 vogels en een kooi, maar een ‘harig’ beest lijkt me ook leuk, haha. Alleen dan weet ik nog niet welke, en moet ik me er eerst in gaan verdiepen.
Maarja anders laat ik me verassen :3

Haha, ik wil echt een hondje! Maar die komt er toch nooit, maar dat zou sowieso zielig zijn want dan is dat beessie heel vaak alleen thuis enzo.
Ja ik denk dat ik er nog wel op terug kom en dat ik het gewoon later krijg dan zondag haha xd

Ik vind het altijd leuk als mn ouders me verrassen, misschien is dat een idee?:slightly_smiling_face:

Een beauty-dagje met je moeder/beste vriendin.

Ik weet niet of je een scooter wilt? Anders zou je mischien een deel of de helft van je scooter kunnen vragen aan je ouders zeg maar… En wat er hier indd al gezegt is geworden