Verjaardag

Hoi!
Ik vier volgende week zaterdag mijn verjaardag, en het plan was om een etentje te doen, lekker buiten, veel kussens op de grond. Maar het wordt hier erg slecht weer zaterdag. Weten jullie misschien een alternatief voor binnen? Mijn moeder kwam al met gourmetten maar dat vind ik eigenlijk niks, met zn allen zo aan tafel, ik hou het liever relaxed.

Alvast bedankt!

Vier je dan je verjaardag voor vrienden of voor familie?

Uhm, anders ga je bbqén? Zet je bbq in de garage neer ofzo, garage deur open. En heb je binnen gewoon “feest” ?
nee sorry weet niks xd.

je hoeft toch niet aan een tafel te zitten de heletijd :$.

Anders allemaal kleine hapjes, tapas ed? Dat je ze gewoon uit je hand kan eten, dan kan je ook op kussens blijven zitten.

Gourmetten niet relaxed :’)? Vorige week heb ik gegourmet met mijn verjaardag, en ze vonden het hartstikke gezellig. Was superleuk, en lekker hoor!

Precies hetzelfde maar dan binnen?

Ja maar ik vind het een beetje stom om binnen op kussens te gaan zitten :stuck_out_tongue: Het is een etentje voor 10 vrienden :wink:

Maakt toch niet uit! neem gewoon een klein tafeltje anders en ga daarom heen zitten of regel zit zakken is toch hartstikke leuk? :’)

Je kunt toch ook je tuin overdekken? Of een party tent huren? Is helemaal niet zo leuk, en ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan, het regende toen, maar werd wel gezellig. Vuurkorfje aan of zo…

ga je iets in de trant doen net als de chinezen/jappaners. laag tafeltje, kussens rond om het tafeltje!

Jaa zoiets :slightly_smiling_face: we wilden idd iets met tapas doen enzo!

tuin overdekken…
anders een lopend buffet