Verjaardag.

Ik ga morgen naar een verjaardag van een vriendin, en vanmiddag had ik dus zo´n doosje gekocht in de vorm van een toffee kennen jullie waarschijnlijk wel. en daar kun je dan snoep oid in doen. Alleen het probleem is dat je de toffee nog zelf moet vouwen.
Iemand enig idee hoe dat moet?

misschien staat er op een filmpje op youtube?

geeeen idee XD

Oooh ik heb hier een tijd geleden ook ongelooflijk mee lopen stoeien! Ik heb toen een hulplijn ingeschakeld (vriendin die bij Jamin werkt). Uiteindelijk is het gelukt!

Je moet het volgende doen:
Ga met je ene hand het kartonnen doosje in en probeer met je vingers tegen de binnenkant van de doos te drukken. Dit zorgt ervoor dat de hoeken op zijn plek blijven en de doos stabiel is. Met je andere hand pak je het uiteinde van de cadeaudoos vast en probeer je het een kwartslag te draaien. Als het goed is blijftie op een gegeven moment haken, en dat is het. Je hoeft 'm echt maar een stukje te draaien en dan is het al goed!

Succes! :slightly_smiling_face:

Aah heel erg bedankt!
Alleen het had niet zo heel veel nut meer, want door al het gepruts wat ik heb gedaan, is het doosje een beetje kapot gegaan ;|
En dat je er zelf ook mee hebt lopen prutsen kan ik mee heel goed voorstellen, er staat ook nergens op de verpakking hoe het moet.

O ja dat is zoooo moeilijk :’)

Ik ben serieus een keer naar de winkel terug gegaan om het te vragen haha.