Verjaardag

Eind juni word ik 15, en dan nodig ik natuurlijk wat vrienden en vriendinnen uit. Ik ga er vanuit dat het dan lekker weer is, dus dat we in de tuin kunnen zitten. Alleen een probleem, ik heb geen idee wat we dan kunnen gaan doen. Vorig jaar heb ik namelijk ook zoiets gedaan en dan met de bbq aan, maar er viel niet veel te praten enzo. Daarom wil ik graag wat ideetjes op doen. En ik weet dat er duizend van deze topics bestaan, maar in elk topic kom ik op hetzelfde uit. Het liefst wil ik het gewoon bij mij thuis doen. Dus kom maar op met jullie ideeen.

Vorig jaar had ik raclette ( gesmolten kaas) en een quiz nzo maar niet alles wan bij mij thuis want we zijn ook nog gaan zwemmen.

Meestal kan je met je vrienden ook gewoon chillen? In elk geval… gourmetten is ook altijd gezellig of je gaat een leuke film kijken! Zelf (oké ik geef nooit een eigen feest) Bij andere gaan we gewoon daar s’avonds heen, chillen we wat, drinken wat en s’nachts gaan we weer naar huis :grinning:

mijn verjaardag valt met de eerste wedstrijd van nederland…das wel makkelijk haha ik ga gewoon lekker in de kroeg vieren geen troep thuis:P

maar nee geen idee hoezo viel er niet echt veel te praten?
jullie zijn toch allemaal vrienden meestal gaat dat dan vanzelf?

Nee ze kennen elkaar niet allemaal dus vandaar haha. Maar ik denk dat ik het gewoon weer als vorig jaar doe, dan zie ik wel hoe t gaat.