Verjaardag

Hey!
Ik ben over een tijdje weer jarig, en dat wil ik met een groepje vrienden gaan vieren. Probleem is dat veel mensen elkaar niet of amper kennen (werk, oude klas, nieuwe klas ect) en dan wil ik in ieder geval wel een activiteit. Dat ze een beetje comfortabel kunnen worden met elkaar. Ik weet alleen niet zo goed wat ://
Ik wordt zelf 17, mijn vrienden zijn ongeveer 16-18 en het is een groepje van zo’n 10 mensen.

Misschien naar een escaperoom?

Laatst ging ik bij een feestje buiten lazergamen, da was echt supertof! Volgens mij kan dat ook in het donker en dan heb je zo’n ‘wie is de mol effect’ :slightly_smiling_face:

Misschien poolen? Dat had ik een keer gedaan toen ik hetzelfde probleem had als jij, en iedereen vond het erg leuk!

Hi Girl,
Misschien wat kinderachtig, maar ga bowlen :wink:
Iedereen houd zich bezig met de scores, of je strikes gooit, er word vanzelf wel gepraat ;p, zelfs als je die lelijke oude bowlingschoenen gaat passen :wink:
Een lekker hapje/drankje erbij en bowlen maar, super gezellig!
Natuurlijk moet je doen wat je zelf wil/leuk vind, wat ik niet zou doen is thuis een film avond houden, dan komen er altijd van die awkward stiltes tussendoor… |

Veel plezier & alvast gefeliciteerd ! |
X
Mel