verjaardag

Ik ben binnenkort jarig maar ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen als mijn vrienden komen…
Er komen 2 jongens en een van mn beste vriendinnen. Het punt is… ze hebben allemaal een compleet verschillende smaak. een van de jongens heeft een beetje dezelfde smaak als ik, mn vriendin is een beetje geval apart (het is ja of nee met haar, meestal nee) en die andere jongen die vind ook niet alles leuk.
Ik zat zo te denken van op een vrijdag, zaterdag of zondag. en dan overdag ergens heen, en 's avonds thuis gourmetten en een film. Wat kan ik 's middags doen en wat voor film 's avonds?? een van mn vrienden houdt niet van thriller enzo…
plz help

Is naar een Escape Room gaan misschien wat voor je? Dat is een spel in een kamer die ‘op slot’ zit en dan moet je samen een aantal puzzels oplossen binnen een bepaalde tijd om het spel te winnen. Schijnt superleuk te zijn, ik ga er binnenkort ook naar eentje toe met een groep vrienden.

Wij hebben ook allemaal andere interesses trouwens.
Verder, gourmetten en daarna film kijken lijkt me goed voor 's avonds! Of in plaats van gourmetten is zelf pizza’s maken ook leuk om te doen, als je wat anders zou willen eten dan gourmet :slightly_smiling_face: