Hee meiden!
ik ben jarig geweest en wil het voor 3 vriendinnen gaan vieren
maar ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen omdat we maar met zijn 4en zijn…
hebben jullie ideeën?
gezellig uit eten en daarna gaan dansen, dat kan toch makkelijk met 4?
ik weet natuurlijk niet hoe oud je geworden bent?
of bowlen, klinkt super lame maar het is eigenlijk echt wel leuk en grappig soms en perfect voor met 4.
ik weet het eigenlijk niet, best moeilijk! vraag je vriendinnen wat zij willen doen?
in ieder geval nog gefeliciteerd en veel plezier!
GEFELICITEEERD
maar zwemmen, bowlen, midgetgolfen, bbq’en, wokken filmavond, slaapfeestje
de ideeën hierboven zijn al super leuk! maar je kan ook gewoon een echt meidenavondje houden, dat jullie zelf gaan koken. (of dat jij kookt) en een leuke film kijken met maskertjes en dat soort dingen
of naar een pretpark weet niet wat je budget is?
Eerst gezellig thuis samen koken en dan opeten en dan uitgaan of een andere activiteit doen. (Zoals bowlen of naar de bioscoop of zoiets)
In ieder geval een fijne verjaardag gewenst.
Een feest geven?
.
Ga wat leuks doen bowlen zwemmen uit eten
hapjes en drankjes pretpark dierentuin concert
Ik heb vorig jaar mijn vuurkorf meegenomen naar het strand. Flesje wijn en muziek erbij. Heb echt een super verjaardag gehad
Met zn 4en is het wel leuk om uit eten te gaan. Dan wordt het niet zo duur, en je kunt gewoon leuk praten.
Trouwens, ik had ooit zo’n feestje van een vriendin, en zij liet ons ons eigen eten betalen. Dat vond ik wel een beetje vreemd :’)
dan krijg je ook geen gezeur van als iemand betaald dat je om geld moet gaan zeuren.
Het maakt verder niet uit. Maar ik vind het raar als je als groep binnenkomt, en dan 1 voor 1 komt afrekenen.
met z’n vieren?
High tea? Dat had een vriendin van me ook gedaan, en we waren ook met zijn vieren. Echt supergezellig!