Verjaardag- wat doen met vriendinnen?

hee,
weet iemand nog leuke dingen om te doen met een paar vriendinnen voor je verjaardag?
x

Filmpje kijken? Gewoon taart eten en wel zien wat je daarna doet? Dinertje geven?

zoekfunctie…

tja standaard dingen als gourmetten, dvd, beautyavondje, high tea etc.
orgineler kan ik zelf ook nooit verzinnen xD hoewel ik dit jaar toch echt eens wat anders wil doen…

je kunt bijv. gaan chocolade funduen
of eerst gaan lasergamen [ karten or whatever ] en dan gaan uiteten of juist pizza’s bij je thuis bestellen en maskertjes opdoen enzo…

óf je kan ook met al je vriendinnen naar een echte winkelstad gaan [ amsterdam, den-bosch- antwerpen - nijmegen ] en dan iedereen trakteren op iets bijv. oorbellen, ijsje, happy meal ( :grinning: ) of iets kleins…

en verder weet ik ook niet echt iets, misschien met z’n alle een Henna-Tatoe laten zetten ofzo xd ?

hoop dat je er iets mee kunt xx

Karten, lasergamen, paintballen, wantklimmen, SNOWBOARDEN (dat is zo lauw om te doen op je verjaardag!!), bunjeejumpen, uitgaan, concert, nacht in een hotel (ook super gaaf om te doen!! :grinning: ) .

Of gewoon een simpel slaapdingfeest.

ik ben woensdag jarig en mn vriendinnen hebben een surpiseparty voor mij gehouden.
Wat we hebben gedaan: film kijken, bij een vriendin blijven slapen, wat met make up gedaan, pizza gegeten, haar gekleurd met van die spuitbussen, partypoppers laten ontploffen…

Toen ik in oktober jarig was, gaf ik voor het eerst een echte meidenmiddag! Ik was de 1ste van mijn groep, dus het moest geen flop worden!
Gelukkig heb ik super lieve vriendinnen & zijn we een hele hechte groep en hebben we dezelfde gedachtes! Ookal kunnen we elkaar soms niet uitstaan;)xD
Maar goed, hier hoe mijn party was:
Iedereen kwam rond 2uur volgens mij, en iedereen moest make-up meenemen, zodat de hele tafel vol lag! Toen gingen we eerst taart eten + de cadeautjes doen, met muziek aan! Ik had iTunes aan gedaan, dat is een muziekprogramma, en natuurlijk stond de hele top40 + nog een paar melige liedjes erin zoals Kabout Plop&K3, in iTunes staan sowieso al 3000 nummers, dus we hadden genoeg muziek!=)
De cadeautjes gingen eerst, toen hebben we heel lang gemake-upt en geroddelt en gedanst! We hadden elkaar een hele make-over gegeven!
Daarna heb ik de verkleedmand erbij gepakt, en hebben we elkaar omgetoverd van prinses tot een mooie danseres!

Toen gingen we op de fiets naar de Snackbar, hebben we eten besteld en gingen daar zitten, hebben we ook nog heel lang geroddelt en gekletst! We deden zelfs nog een rondje complimentjes geven;) & natuurlijk veel filmpjes+foto’s gemaakt!
Daarna gingen we weer naar mijn huis, en hebben we tot half 10/10uur Sex and the City gekeken!
Een film voor een hele meidengroep!=D
Dat was mijn party;)

Zorg gwn dat je je leukste vriendinnen uitnodigt die ook allemaal met elkaar kunnen opschieten;) Zorg voor muziek, camera, leuke meidenfilm, make-up, eten & de gezelligheid komt vanzelf!(a)

Succes&veel Plezier!
Je kan ook nog Singstar doen met z’n allen is ook superr gezellig!=D

Xx. pam

p.s. als je nog meer tips nodig hebt, stuur je me maar een berichtje;) Ik heb namelijk ookal Sinterklaas gevierd met mijn friends, en Oud&Nieuw! & zaterdag op Valentijnsdag komen mijn 2 liefste vriendinnen logeren!=)
En in de vakantie gaat een hele goeie&lieve vriend van me, voor mij, 2 vriendinnen (die ook zaterdag komen) en nog 2 jongens koken!& we gaan een film kijken!(a)

Good Luck with your Party!

help mij ik ben nu al drie weken aan het zoeken op internet wat te doen op mijn feestje

een workshop om van die mooie taarten te maken (met marsepein enzo)

ik weet het ook niet echt wat ik moet doen!!! :sob::muscle:

Dit is echt een heel oud topic.