verjaardag vriendje

fdfsd
xx

Heey, zat vorige week ook met dat dilemma o.O
Heb uiteindelijk een shirt gekocht en een doucheset van Adidas met bodyspray en douchegel… dat laatste is beetje onorigineel… maar was even voor de zekerheid, mocht ie het shirt niet leuk vinden [wat ie gelukkig wel deed!!]
Nja, succes xx

Ik koop mijn liefje (die ook binnekort jarig is) een laptoprugzak, maar die zijn wel redelijk duur voor een fatsoenlijke. Ik koop ook zn lievelingstaart en ik maak zelf een verjaardagskalender met plaatjes en tekeningen voor m.
Ga zijn hobbys en interesses eens af, de winkels waar ie meestal gaat, vraag het aan zn beste vriend/vriendin/mama/zus/broer, die weten ook meestal wel raad!
Hopelijk vind je iets moois! :smiley:

ik heb hetzelfde probleem weet het ook niet

er zijn hier meer topics over kijk daar eens.
boxer, dvdbox, dvds, sieraad, luchtje niet zo moeilijk denken

ik weet niet hoe lang jullie al hebben, maar wat dacht je van een ring met jou naam erin… of een mooie armband/ketting als die van sieraden houd… en anders dan koop je een nieuw outfit voor hem… een abbo op een tijdschrift over auto’s of iets dergelijks

Ik heb de mijne vorige week wel een luchtje gegeven, en hem mee uit eten genomen :slightly_smiling_face: Hij neemt mij voor mijn verjaardag een weekendje mee naar A’dam. Shoppen, uit eten, bios, hotelletje… helemaal perfect :grinning: Zoiets kan je ook doen!

je kan je kan 2 zilveren armbandjes laten graveren.

1 voor jou en 1 voor hem… hij met jou naam erop, en jij met zijn naam erop

Misschien een leuk idee om samen naar een musical te gaan ofzo?

Misschien een T-shirt beschilderen?
Dat ga ik in ieder geval doen voor een jongen die ik leuk vind ^^
Alleen is het wel een probleem over wat ik erop ga schilderen…
Voor mijn eigen shirts is dat een stuk makkelijker

ik zit nu met het zelfde probleem heb al gevragen maar hij heeft alles wat hij wilt al
heeft iemand tips want ja luchtje weet niet welke jongens lekker vinden en heb daar hellemaal geen verstand van en ja om shirt te kopen weet zijn maat niet en weet niet waar hij van houd moet beetje iets leuks zijn voor een volwassene want we schelen nogal wat jaartjes :frusty:hij is niet net als ik 15 dus tja dat is moeilijk

Een kussen met jullie foto erop ofzo

is wel leuk idee alleen we hebben geen normale foto’s van ons 2 samen ja eentje maar die is wel zo debiel
hoor net van een vriendin bosje bloemen binden ik wil bloemist worden en kan al wel boeketen maken dus mischien is bosje bloemen een goed idee of is dat niks voor een jongen?

we maken hem gewoon wat spannender we draaien aan de rozen draaien we gewoon pakjes condooms xd

up !

Ik heb hem een mooi portret gegeven van mij zelf. Hij is er nog steeds helemaal dol op.

Vorig jaar zijn we op mijn kosten zogezegd naar Walibi World gegaan en dit jaar heb ik en tas gekocht bij de jack&jones

Ik heb op deze site heel veel leuke dingen op gevonden
http://www.shirtcity.com/nl/