Verjaardag + vriendje; overdrijf ik nou? :$

Hee meiden!
Ik kom net terug van school en ben een beetje pissig :thinking:

Ik ben vandaag dus jarig, maar het is nogal een saaie verjaardag: niet vreemd, want ik woon bij mijn pa en die werkt gewoon, en mijn 2 zussen wonen al op zichzelf. Ik vier het zaterdag.

Nou heb ik dus een hele leuke vriend die op dezelfde school zit, en we moesten vanochtend allebei naar school komen om wat spullen op te halen enzo. Dus ik was heel blij, want ik vind het toch altijd superfijn om hem weer te zien, dan zou mn verjaardag nog niet helemaal kut zijn :angel:

Maar toen ik op school kwam, bleef hij eerst nog best lang met allemaal andere klasgenoten kletsen. Dus ik wachten. Nouja, uiteindelijk kwam hij me dan wel feliciteren en een kus geven. Nou vond ik dat nog niet zo erg, hij hoeft ook weer niet meteen te stoppen met alles wat hij doet als ik er ben ofzo.

Toen ik mijn spullen dus had opgehaald heb ik nog een tijdje op hem gewacht. Hij kwam wel naar me toe toen hij klaar was, maar net op dat moment gingen de mensen met wie hij altijd meefietst naar huis. Zegt hij: ‘Oh, ik moet gaan, doei!’ en rent snel achter ze aan.
Ik bedoel, ik had niet verwacht dat hij met mij mee naar huis zou komen (al zou ik dat superleuk gevonden hebben omdat ik de hele dag alleen thuis ben). We kunnen namelijk al de hele week niks samen doen omdat we examens hebben, dus hij moet steeds meteen naar huis komen van zijn ouders. Maar morgen hebben we alleen Engels, waarvoor je dus niks hoeft te doen.

Ik had dus op zijn minst gehoopt dat hij nog even met mij op school zou blijven, maar hij moest zogenaamd snel thuis zijn. Normaal zou ik hem natuurlijk geloven, maar volgens mij had hij gewoon geen zin om alleen te fietsen.

Okee, nu mogen jullie het zeggen:
Stel ik me aan? :stuck_out_tongue:
Ik weet het namelijk echt niet, maar ik voel me er best wel kut door.

Hij hoeft van mij niet de hele dag achter me aan te lopen natuurlijk, maar ik had toch wel iets meer dan dit verwacht op mn verjaardag :thinking:
.

Oja: Hij was 3 weken geleden jarig, en toen ben ik de hele dag van 's ochtends tot 's avonds bij hem geweest omdat bij hem ook niemand thuis was. Was dit dan ook weer overdreven? Ik weet het niet! :stuck_out_tongue:

Een beetje wel. Jongens kennende mag je al blij zijn dat hij je verjaardag niet vergeten is :wink:

Die jongen kan het ook niet weten dat jij het je zo hard aantrekt als je het hem niet zegt. En verjaardagen… goh, ik weet het niet. Ik vind die dingen nooit zo speciaal. Gewoon een jaartje bij (:

Jongens… Onbegrijpelijk xD

Oeps! Sorry, het is opeens een heel lang verhaal geworden!

Samenvatting: Ik ben jarig maar ben de hele dag alleen thuis. Mn vriend deed net op school nou niet bepaald gezellig en hij ging meteen naar huis, en hij heeft niks tegen me gezegd behalve ‘gefelciteerd’ en ‘ik moet gaan’. Morgen hebben we alleen engels examen, dus hij had best even kunnen blijven, want hij wist ook dat ik het niet echt een leuke verjaardag vond zo. Maar volgens hem moest hij meteen naar huis komen van zijn ouders.
Overdrijf ik? :angel:

Gefeliciteerd!!!

Maar naja je stelt je een klein beetje aan. misschien moet hij nog wel een kado voor je kopen of maken? :grinning: meestal is je verjaardag zelf niet heel super maar je feest wel. want meestal is je verjaardag algemeen gewoon een werkdag dus iedereen doet het zelfde. niet alleen bij jou maar bij iedereen. Ik denk dat je vriend gewoon iets speciaal voor je verjaardag aan het maken is. of kopen:P

Maak er nog een leuke dag van:D

Zoals gewoonlijk: wat Brod zegt.

Ja, ik denk ook dat hij zoiets heeft van: we vieren het zaterdag wel.

Okee :stuck_out_tongue:
Het is mn eerste verjaardag met een vriend, dus ik zou inderdaad niet weten hoe dat normaal gaat, haha. Maar normaal is hij juist superlief enzo, en nu negeerde hij me zowat!

jongens zijn gewoon kut :’). moet je je niks van aantrekken, neem aan dat hij het niet zo bedoelt.

Dankjewel!

Hij komt nu op msn en zegt dat hij aan het gamen is :stuck_out_tongue:
En zaterdag wordt ook niet echt super, alleen hij komt even (en mn pa en zussen zijn er dan wel). Jullie hebben idd gelijk bij nader inzien!
Maar toch wel jammer omdat we vandaag precies vrij waren en ik de vorige keer wel de hele dag bij hem was :stuck_out_tongue:

ga dan naar zijn huis toe? dat je graag wat wil doen omdat jullie vrij zijn.

alleen het regent bij mij weet niet of dat bij jou ook is

Misschien leek het alsof hij je negeerde omdat je er zoveel van verwachte vanwege je verjaardag.

Het zou kunnen dat het inderdaad door zijn ouders komt en zo. En misschien als je vrijdag wel iets moeilijks hebt dat die daarom wel echt naar huis moest. Ik denk dat je een beetje overdrijft, maar ik snap het wel.
Maar die jongen wil je denk ik echt niet beledigen of zo.

gefeliciteerd!
En ik zelf vind verjaardagen niet zo bijzonder…
misschien hij ook niet? :stuck_out_tongue:
Je moet er eigenlijk niet zo veel van verwachten.

Gefeliciteerd!
Maar ik weet niet. Aan de ene kant is het best wel lullig, maar aan de andere kant… Het is wel een jongen.
En misschien dat ie wel helemaal niet z’n hoofd erbij heeft. Jullie zijn alletwee druk met de examens, en wie weet heeft ie wel een verrassing voor je zaterdag, je weet maar nooit…

aan de ene kant vind ik het persoonlijk ook wel lullig. het is wel je vriend, dus ik zou wel verwachten dat ie misschien heel effetjes kwam ofzo. ook al heeft ie niks bij zich, is toch wel effetjes gezellig vind ik dan.
maar je hebt kans hij het zaterdag extra goed wil maken, en met iets heel leuks of liefs aan komt.
nou dan zal ik het denk wel vergeten van dat ene dagje, en denken … ach hier ben ik ook blij mee :'D

Allereerst gefeliciteerd.

Ik vind niet heel erg dat je je aanstelt hoor. Ik verwacht ook wel dat mijn vriend leuk tegen me doet, vooral op mijn verjaardag. En dat 'ie dan niet meteen weggaat na school. Hij kwam op mijn verjaardag ook bijna de hele dag.

Maar goed, het blijft een jongen.

Persoonlijk vind ik niet dat je overdrijft. Ik denk dat mijn vriendje zeker langs was gekomen als hij wist dat ik de hele dag alleen zat op mn verjaardag, met een simpel tentamen morgen. Maargoed… wij zijn allebei net wel een stukje ouder en volwassener, met iets meer ervaring misschien ook :slightly_smiling_face:

En minder strenge ouders :stuck_out_tongue: (als je allebei studeert hè…)

Maargoed. zeg dat je het vervelend vind… praten is belangrijk.

En verder: gefeliciteerd!

mischien heeft die examen stress of niet beseft hoe die deed

gefeliciteert