Verjaardag vriendin vergeten

Ja ik weet het, dit is echt erg, maar morgen is een hele goede vriendin van mij jarig, maar ik zie haar morgen niet omdat we allebei nog voor de examens moeten leren. Ik was haar verjaardag helemaal vergeten, en we zijn maandag allebei om half 9 op school. En omdat ik haar verjaardag was vergeten heb ik geen kado en niks, morgen is het zondag, alles hier in de buurt is gesloten. En maandag morgen heb ik geen tijd/zo vroeg zijn alle winkels nog gesloten.

Heeft iemand van jullie nog leuke ideeën/goede oplossingen? Ik weet dat er al heel veel topics zijn over kado’s voor een vriendin enz.
Maar ik heb dus geen tijd om een kado te kopen.

Ogod, wat ben ik een slechte vriendin haha xd

Neem haar mee uit lunchen als cadeau?

Hmm, zou in principe kunnen maar we hebben tot 5 uur examens, en daarna zal ze wel weer van haar moeder moeten leren zoals altijd, dus ik weet niet of dat zou lukken.

Maar toch bedankt

Geld geven, maar ik vind wat hierboven is opgeschreven beter.

Anders na de examens? Zij begrijpt heus wel dat jij ook moest leren…

Geef niks en zeg dat je haar cadeautje pas geeft als ze haar feest geeft! Zo lijkt het alsof je nu al aan t plannen bent en er al heel lang mee bezig bent :smirk:

Zelfgemaakte cadeaubon voor een dagje shoppen/een lunch/dagje naar het strand enz.

Dan hoef je ook niet per se in de weken van de examens iets met haar te gaan doen =)

Zeg dan dat je lekker met haar gaat lunchen op jouw kosten, na het leren/wanneer jullie kunnen.

Bij ons in Leiden zijn sommige winkels wel open op zondag ook al is het geen koopzondag. Dus misschien is er wel een stad bij jou in de buurt waar bijvoorbeeld wel de v&d ofzo open is? En anders heb ik ook geen idee sorry

een zelfgemaakt bon voor de bios?

zeg uuuuuuh dat je een verassing hebt hehe

of maak een taart thuis ofzo met iets wat je hebt met filmpje?

oke
even om je te helpen:
zo slecht ben je niet, ik was 19 december jarig en van 3 van mijn beste vriendinnen kreeg ik een kaartje met erop dat het kadootje binnen een week zou komen (ze moesten nog iets kopen)
ik heb het nog niet xd
ik zit er niet mee haha
misschien is het best lullig maar ach, een vriendin is meer waard als een kadootje :slightly_smiling_face: ?
zeg gewoon dat jullie iets leuks gaan doen samen binnenkort ? :slightly_smiling_face:

Maak op internet een collage van foto’s van jullie met de text : Een waardebon voor het shoppen van 20 euro op …-…-…

…-…-… = datum

Maakt zelf iets. Iets met foto’s ofzo. En zeg dat je later nog een ‘echt’ cadeau geeft

Ga met dr naar de bios en ga nog wat eten bij de mac ofzo ;d
Op jou kosten natuurlijk, en wanneer jullie beide kunnen.

Als je nog tijd hebt kun je ook een armbandje voor haar vlechten of zelf iets anders voor haar maken.

eeen gezellig dagje op jou kosten :wink: is wel zo leuk na al die examen stress :wink:

ik vergeet dat soort dingen ook altijd. ik weet wanneer hij/zij jarig is maar verbazend genoeg denk ik altijd 'kut ik moet nog een kadootje kopen 'dag van te voren, of ik ben die hele verjaardag gewoon vergeten . ach ja.

oh sorry daar help ik je natuurlijk niet mee :’)

of gewoon eerlijk tegen haar zeggen, zal ze vast begrijpen met de examens en dan kan jij nog een passen kadootje zoeken :slightly_smiling_face: