Verjaardag vriend

Hoi!

Mijn vriend is over een maand jarig en ik zoek een leuk cadeau voor hem. Ik heb hem met kerst al een weekendje weg en een 5 gangendiner gegeven dus dat valt af. Ik wil iets leuks en origineels maar vind dat zo lastig voor een jongen. Heb zn broertjes en moeder ook al gevraagd. Hij heeft zelf geen lijstje
Hebben jullie nog ideeen?
Het budget is ongeveer 50 euro maar het mag duurder als het heel leuk is.

Parfum?

Misschien een JBL GO box. Dat is zo’n kleine handige meeneem speaker die je kunt kopen bij mediamarkt en kost €30. Je hebt m in diverse kleuren.

Of een leuke zelfgemaakte fotocollage van jullie

Zat ik ook aan te denken, maar degene die hij graag wil hebben is 200 euro en dat is iets te gek qua bedrag persoonlijk (pauper student)

Parfum heeft hij voor kerst gehad van zn ouders.
Ik dacht misschien aan een nieuwe portomonnee of nieuwe riem van tommy hilfiger, hele mooie gezien, maar weet niet of dat een duf cadeau is

Mijn vriend vindt het altijd het leukst als ik iets persoonlijks geef of iets dat bij dingen die hij leuk vindt. Bijv. een bandshirt, een Star-Trek pizza-snijder, ingelijste foto van ons, usb met iets leuks erop, gebruiksvoorwerp waar iets leuks/persoonlijks is op geschilderd. Dus ik zou na gaan denken over wat hij leuk vindt, wat zijn hobby’s zijn en of je daar iets bij kan bedenken en het eventueel kan personaliseren.

Oh en ik heb ook een keer tegoedbonnen gegeven voor kutklusjes, voor bijvoorbeeld het schoonmaken van de wc of het kijken van een film die ik anders niet zou willen zien. Die heb ik in een snoeppot gegeven met snoep dat hij lekker vindt. Dat werd ook wel gewaardeerd. Tegoedbonnen voor iets leuks vind ik altijd een beetje jammer, omdat je die anders ook wel met hem wil doen neem ik aan.

Oh en zo’n schakelaar met afstandsbediening wordt door de meeste mannen wel gewaardeerd geloof ik. Tenminste, ik ken meerdere mannen die dat op hun verlanglijstje hebben staan en mijn vriend heeft het zichzelf gegeven met kerst, haha.