Verjaardag vriend

Even voor alle duidelijkheid! De link die mij werd doorgestuurd gaat over cadeau’s voor uw vriend/in.
Ik vraag naar leuke avondactiviteiten op een dinsdag!

Vraag me trouwens ook af waarom ik niet om mijn eigen bericht kan reageren (staat een slotje) en waarom deze op slot staat??

Dus nogmaals:

Dames,

Volgende week woensdag verjaart mijn vriend.
Helaas ben ik die dag verhinderd om iets leuks te doen voor hem vanwege mijn werk…
Nu wou ik zijn verjaardag een dag vervroegen en heb ook al een leuk cadeau voor hem.
Maar ik wou savonds nog iets leuk voor hem doen, maar het mag alleen niet veel geld kosten.
We zijn momenteel ook zwanger, dus ook geen zotte dingen! :stuck_out_tongue:
Hij moet in den dag werken, dus kunnen we enkel savonds iets doen.
Uitgebreid gaan eten is moeilijk omdat het ten eerste ook best veel geld kost en ik heb zwangerschapsdiabetes, dus ben sowieso beperkt in mijn eten.

Heeft iemand leuke ideetjes dat we kunnen doen die avond?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Ddreamer

Er is gewoon een algemeen topic voor verjaardagen waar je deze vraagt ook kunt stellen. Die werd je gegeven in je vorige topic, waardoor die en deze ook onnodig is.

Als je topic gesloten wordt met de reden dat je je vraag elders kunt stellen is het niet de bedoeling dat je een nieuwe opent.

Owkidowki, bedankt! Deze mag dan ook gesloten worden!
Kan ik ze ook ergens deleten?

Nee dat doet een moderator.
Lees even de forumregels alsjeblieft.
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-het-forum-ook-voor-vragen-lees-beginpost-248737.0.html

Ja, dit is dus niet de bedoeling…