verjaardag vriend gaat niet door

Hey!

Ik zal even kort uitleggen;

Mijn vriend verjaart vandaag, we hebben beide examen en we zien elkaar nu dus niet veel.
Daarom had ik enorm uitgekeken naar zijn verjaardag en hem uitgenodigd bij mij thuis,
ik heb taart gekocht eten is klaar om te maken, heb een cadeautje gekocht alles afgesproken tot zover. Ik wilde ook een kaartje sturen dus moest ff zijn adres navragen bij een klasgenoot. Nu heeft die klasgenoot deze middag een verrassing georganiseerd. Nu hoor ik dat hij veel te dronken is om nog te komen van die klasgenoot. Ben echt beetje boos en verdrietig, maar het blijft wel zijn verjaardag, wat moet ik nu doen? Dat meisje dat de verrassing organiseerde is ook verliefd geweest op hem en nu heb ik echt het gevoel dat ze het leuk vindt ofzo om het te verpesten. Ben ik nu egoïstisch om boos te zijn, uiteindelijk mag hij wel zijn verjaardag vieren zoals hij wil.

Kunnen jullie me alsjeblieft snel helpen, dat meisje smst me nu, en ik weet echt niet wat ik nu moet zeggen…

Hoezo weet je niet waar hij woont? Het is je vriend :’)

Ik wist zijn huisnummer niet vanbuiten, weet wel zijn huis zijn :slightly_smiling_face: We spreken meestal af door de week, wanneer we studeren op kamers.

Ah oke. Maar hij heeft niet tegen jou gezegd dat hij niet komt?

Waarom komt hij naar jou? Je gaat dan toch juist naar hem, heeft hij wel een huis? Dat je zijn adres niet weet is toch wel raar :stuck_out_tongue:

Oh sorry, ik lees het al

Nee, hij ging komen zoals gepland, hoor nu van die klasgenoot dat hij te dronken is om nog de bus te nemen :frowning_face: terwijl ik net het eten aan het maken was

Oh dat is wel echt lullig. Ook dat hij nu al dronken is, terwijl het al gepland was dat hij naar jou zou komen.
Sorry hoor, maar dan krijgt hij toch geen verjaardag…eigen schuld.

Hij komt naar mij toe aangezien zijn ouders toch op vakantie zijn en ik nog examens heb en geen rijbewijs, hij wel en heeft gedaan met examens, dus dat is makkelijker. Maar kan iemand me even zeggen wat jullie zouden doen?

Ik zou hem zelf even bellen en een verklaring vragen. Sowieso vind ik het een beetje apart om om zes uur al dronken rond te waggelen, terwijl je erna nog een afspraak hebt.

Blijkbaar slaapt hij nu omdat hij zo dronken is. What can i say, zou het ook niet doen, ben echt pissed off. Oké je viert je verjaardag met je vrienden, maar moet je dan echt half gaan comazuipen

Ik heb gebeld en er kwam niks zinnig uit. Blijkbaar laat hij mij dus echt zitten. Ik ben zo boos, ik zou het echt bijna gaan uitmaken.

Ik vind het gewoon echt zon afgang dat ik al het eten heb gekocht een verjaardagstaart en straks moet uitleggen aan men moeder dat men eigen vriendje me laat zitten :frowning_face:

Neemt hij niet op als je hem belt?

Je moet eigenlijk een foto maken van wat je allemaal voor hem gemaakt hebt. En die laat je dan bijvoorbeeld morgen zien, als hij niet meer dronken is iig. Dat ziet hij misschien hoe lullig dat is voor jou.

En na die foto de taart zelf op eten

Inderdaad, haha

Ja en dat cadeau geef ik wel aan mijn broer. Die taart ga ik wel niet opeten, vind het echt wel te zielig om een verjaardagstaart in men eentje te gaan eten. Als hij nu straks nog wil komen, moet ik dan nee zeggen? Ik weet echt niet wat ik moet doen eigenlijk.