verjaardag vieren

Hoi hoi!
Ik ben dit jaar aan een nieuwe studie in een nieuwe stad, 3 uur reizen met ov, begonnen. Nou ben ik morgen jarig, en het schooljaar is pas net een paar weken bezig. Hierdoor weet ik nog niet zo goed wie nou wel en niet ‘gepast’ zijn om uit te nodigen voor mn verjaardag. Ik heb wel een paar mensen waar ik eigenlijk altijd mee om ga, maar dat zijn er maar een paar en de rest is allemaal natuurlijk nog niet helemaal op zn plek. Dusss. Hebben jullie tips om mn verjaardag te vieren in mijn studentenstad? Zal ik het sowieso wel gaan vieren? Weet echt niet wat ik moet doen haha. Zou ook eigenlijk niet echt weten hoe ik het zou moeten vieren want mijn kamer daar heeft ook niet echt een enorme capaciteit :stuck_out_tongue:
Vriendinnen van thuis uitnodigen is vanwege de reistijd trouwens ook niet echt een optie!

joeeeehoe? :flushed:

Vragen of ze mee gaan wat drinken in de stad om je verjaardag te vieren? Leer je ze ook beter kennen…

-

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html